• tissetassen

Oskyddat sex, hur vanligt är det egentligen

Hej!
    Jag har läst en del på forumet här och inte hittat nån liknande tråd så ursäkta om det redan finns.
    Det jag har tänkt på är att alla verkar vara så jävla ordentliga och duktiga.
    Jag läser trådar om folk som är oroliga över ditten och datten när det gäller sex, exvis könssjukdomar och då får man läsa en jävla massa moralpredikan som svar. 
    "Som man bäddar får man ligga.."
    "Men herregud, skyddar du dig inte när du har sex så får du ju skylla dig själv, är du helt dum i huvet?!" osv osv
    Läser också en massa som skriver att de aldrig har haft oskyddat sex, kanske med max en person men då var för att han stoppade in den utan de visste eller att de aldrig skulle kunna tänka sig att ha det om det inte är med sin man som dom varit gifta med i 10 år och då ska de först ha testat sig mot alla sjukdommar i hela världen.

Alltså JA, det är jättebra och man ska skydda sig, och man får skylla sig själv om man inte gör det, men är folk verkligen så jävla duktiga eller är folk bara väldigt pretto?     
    Jag har haft mycket oskyddat sex, med personer jag känner, med personer jag vart tillsammans med och med personer jag inte känner. Och ja det är verkligen skitdumt, men det har bara blivit så och jag önskar att jag hade varit duktigare och det är inte värt ångesten man ibland får efteråt. 
    Men jag har inte en inbyggd kondom i tissetassen och jag tänker inte alltid längre än näsan räcker.
    Trodde att det faktiskt var ganska vanligt men när jag läser mycket här blir jag tveksam och känner mig väldigt dum och slutty. 
    Är det såhär? 
    Hur mycket oskyddat sex har folk egentligen?
    Tell me! Please :) 
    Dela med er, men INGEN moralpredikan tack.  

• Svar på tråden Oskyddat sex, hur vanligt är det egentligen
  • The1andonly

Alldeles för vanligt....tyvärr.
    Själv "oskyddat" då det är med partnern, bara p-piller

Kommunikation är svaret!
  • jashrinah

jag har alltid oskyddat sex , använder inte preventivmedel  och står hellre över sex med kondom ;) 

• Chester Copperpot

Jag har enbart oskyddat sex. Jag tycker det är skönare utan kondom, och jag tänder på att spruta inuti. Det finns ingen skönare känsla. Och utan den känslan så är sex meningslöst. Jag bara måste få spruta... Det är en turn-off med kondom, samtidigt som det är en turn-on utan....

Och ja, jag har träffat en hel del kvinnor. Och enbart haft oskyddat sex med dom. Det tänder mig, och det tänder dom. Och ja, jag har precist testat mig, och har absolut inga könssjukdomar....  

• tissetassen

Det är ju skönt att höra att det finns fler som jag. 
    Får väl se hur svaren utvecklar sig. :) 

• shalse

Det där kan vara farligt, får du punga ut en hel radda summa pengar i framtiden när du hamnar i klorna på oss barnkåta 30+ kvinnor. Skämt åsido, men frågar du om sånt innan? Inte alla som äter p-piller..

Chester Copperpot skrev 2013-04-10 18:16:01 följande:
    Jag har enbart oskyddat sex. Jag tycker det är skönare utan kondom, och jag tänder på att spruta inuti. Det finns ingen skönare känsla. Och utan den känslan så är sex meningslöst. Jag bara måste få spruta... Det är en turn-off med kondom, samtidigt som det är en turn-on utan....

Och ja, jag har träffat en hel del kvinnor. Och enbart haft oskyddat sex med dom. Det tänder mig, och det tänder dom. Och ja, jag har precist testat mig, och har absolut inga könssjukdomar....  

• Chester Copperpot
    shalse skrev 2013-04-10 18:19:33 följande:
    Det där kan vara farligt, får du punga ut en hel radda summa pengar i framtiden när du hamnar i klorna på oss barnkåta 30+ kvinnor. Skämt åsido, men frågar du om sånt innan? Inte alla som äter p-piller..

Ja, det är klart jag frågar innan. Framförallt träffar jag bara tjejer som vill ha oskyddat sex. Eftersom det är en sån himla stor grej för mig. Det gäller ju att hitta dom som gillar samma saker som en själv, liksom...

Och det finns ju andra former av skydd också, jag är ju inte så dum att jag har helt oskyddat sex. Även om det är en turn-on det också. Jag ska vara ärlig och säga att det är en av mina främsta fantasier, att ha helt oskyddad sex med risk för graviditet. Och då gäller det ju att man kan vara anonym..... ;)

• Chester Copperpot
    shalse skrev 2013-04-10 18:29:13 följande:
    Hehe, därför bör varenda kvinna skriva upp adress och namn på dörren. Då blir det jobbigt serru kisen, får du försörja griskultingen utan och pipa sen.

Ja, eller så träffas man anonymt? Och ser till att inte bli spårad?

Jag ska vara ärlig och säga att jag faktiskt har fått en hel del erbjudanden från kvinnor som vill bli gravida, och som vill att jag ska komma och befrukta dom. Det finns en hel del kvinnor som känner väldigt starkt för att skaffa barn, men som av olika anledningar inte har hittat den rätte. Däremot har jag aldrig tagit upp dom på det erbjudandet. Inte hittills ivarje fall. Det är en sak att fantisera om det, en annan att göra det i praktiken....  
Svar på tråden Oskyddat sex, hur vanligt är det egentligen