Citodon och alkohol
Innan ni börjar skälla så läs hela TS!! Tack
Jag gjorde illa mitt knä, gick till dr och fick citodon & kryckor. Tar en eller ett par under dagen och två innan jag ska sova för att slippa värken. Fick tabletterna i början på veckan så jag har inte ätit dem så länge.
Min fråga är nu, hur lång tid ska man ha hållit upp med tabletterna för att kunna dricka lite alkohol? Jag har vunnit biljetter till öl och whiskymässan i Göteborg till helgen och det hade varit kul och gå och kanske kunnat smaka på några spännande sorter. Det är ju inte mängder man dricker där utan någon cl av varje sort man väljer. Jag förstår givetvis att jag inte ska ta alkohol tillsammans med tabletterna, men om jag ger sjutton i att äta dem samma dag som vi går och sedan ev tar en till natten funkar det eller blir det alldeles galet? Naturligtvis så måste jag inte dricka något alls för att gå dit förstår självklart att det är det bästa, men det hade varit trevligt och få ta något litet.
Så, någon som har en aning och kan komma med konkret information utan att fullständigt skälla ut mig för att jag är så j***a dum som inte kan avhålla mig när jag nu äter dessa tabletter?? (Ja, jag har varit med här på FL för att veta hur det fungerar med alla moraltanter).