• Anonym (Fattar inte!)

Min man har rivmärken på ryggen!

Jag fattar inte vart de kommer ifrån. Han säger att han inte heller har en aning och att det är enligt han själv inte han som har kliat fram dom! Dom bara är där helt enkelt!
    Jag vet också att det inte är jag då jag har så pass korta naglar att jag inte kan framkalla sådana märken om jag så skulle vilja.
    Jag blir så nojig och får hjärnspöken. Det är inte första gången heller jag upptäcker märken på honom.
    Jag överreagerar säker det hela, men det känns bara så jävla skumt att han helt plötsligt bara har så stora rivmärken och kan inte placera alls vart ifrån han fått dem.   

• Svar på tråden Min man har rivmärken på ryggen!
  • Anonym (bara är där)

Jag har också haft de så, men inte vart otrogen. Vet inte heller hur jag fått dem..

• Unex

Han har väl kliat sig i sömnen kanske.

• Anonym (m)

Jag fick det också en gång. Gick och la mig utan rivmärken på kvällen och på morgonen när jag stod i duschen med ryggen mot dörren kom min man in och frågade vad jag gjort med min rygg. Då hade jag rivsår på tvärs över ryggen. Hade antagligen kliat mig väldigt hårt i sömnen.

• Anonym (therese)

Jag har ALLTID rivmärken över kroppen, spec på ryggen å jag har aldrig vart otrogen.
    Jag vettefan hur jag får mina, men antagligen lyckas jag på nå vis klia när jag sover, haha :P !
    Så du behöver nog inte var orolig :)

• Anonym (m)

Det är ju inte otänkbart att ni har spöken och andar hemma hos er, såna kan ge en hemska märken om de är illvilliga...  Jag har sett spöken många gånger, och de är väldigt farliga....

• sötare

ts  jag har oxå väldigt korta naglar (nagelbitare) och jag kan göra riktigt ordentliga rivsår ,

• Regnig måndag

Antingen har ni katt, han har aktiviteter för sig i sömnen, är otrogen eller så är han ansatt av djävulen.
    Om han börjar tala i tungor eller fräsa åt kors skulle jag dumpa.

Jag har inte betalt för att vara snäll!
  • Shandi

Min sambo brukar också ha så, men de är från jobbet ;)
    Får jag hoppas iaf! ;)

You always have the power to change your life, you just need to take the time for it.
  • Anonym

varje gång jag duschar får jag rivmärken för jag tänker inte på hur jag gör, jag har dock rätt långa naglar. Kommer ut alldeles rödrandig på tex axlarna och på sidorna, tror att jag liksom kliar mig i det varma vattnet. om det låter vettigt?

• Bonsaiii

Det lär väll vara rätt så enkelt att konstatera om han kan ha gjort dem själv. Är det omöjligt anatomiskt att komma åt märkena så är det ngn annan som gjort dem. Enkelt!

• Anonym
    Bonsaiii skrev 2013-04-11 21:34:07 följande:
    Det lär väll vara rätt så enkelt att konstatera om han kan ha gjort dem själv. Är det omöjligt anatomiskt att komma åt märkena så är det ngn annan som gjort dem. Enkelt!

Ja faktiskt. Så enkelt är det. Sorry TS.
  • Lindsey Egot the only one

Hur ser lakanen ut på morgonen?
    Är de sträckta eller knöliga. Man kan ju få tryckmärken av lakanet om det korvar ihop sig och bildar veck som ger avtryck på kroppen.

• Glina

Hade en klasskamrat som fick såna märken och hon hade inte ens rört sig själv, hon trodde hon var allergisk mot något men läkarna hade ingen aning.
    Det såg bokstavligen ut som att hon hade fightats med en sax men sedan efter ett tag la dom sig bara och försvann 

• Coccolina

Ett av mina ex hade sådana märken... Kollade och det var precis fyra ränder som efter att någon dragit med naglarna längst med ryggen.... Han försökte säga att det var han själv som gjort det i sömnen när jag inte var där (vi bodde i olika städer) men hur han än försökte så kunde han inte nå med handen för att göra samma rörelse (gick från ryggraden mellan skulderbladen hela vägen ner på sidan så ena armen kunde inte ha nått och den andra skulle behövts vridas ur led för att klara det...

Jag valde dock att tro på honom...

Lagom kul sen när jag fick veta att han var otrogen hela tiden vi var tillsammans... lånade till och med pengar av mig för att som det hette fixa bilen.. men istället använde han dem för att gå till prostituerade och träffa olika tjejer på nätet (han verkade inte få nog... själv har jag också hög sexdrift så vi hade sex konstant men var jag inte där på två dagar så........ ja... typ...

Dock har ett annat ex också haft märken på ryggen som först gjorde mig livrädd tills jag insåg att jag faktiskt inte sett dem kvällen innan... så han måste fått dem under natten.. Och min nuvarande... ja han får det också ibland men då är det jag själv som är boven i dramat:-P och hans barn... vilda kittelfajter:-P     

I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
Svar på tråden Min man har rivmärken på ryggen!