• Anonym (???)

mensen en vecka sen, men inget plus?

Mensen skulle ha kommit för en vecka sedan.... Har inga andra symptom på graviditet förutom en mensvärk som hållt i sig i en veckas tid. Testet jag gjorde idag visade inget.... Kort beskrivning.... vart är min mens eller mitt plus?! Någon annan som plussat sent eller plötsligt fått oregelbunden mens?

• Svar på tråden mensen en vecka sen, men inget plus?
  • Anonym (sent)
    Anonym (???) skrev 2013-04-11 21:02:27 följande:
    Mensen skulle ha kommit för en vecka sedan.... Har inga andra symptom på graviditet förutom en mensvärk som hållt i sig i en veckas tid. Testet jag gjorde idag visade inget.... Kort beskrivning.... vart är min mens eller mitt plus?! Någon annan som plussat sent eller plötsligt fått oregelbunden mens?
    Kan ju bli sen om man går och väntar på den:/ Eller så är du låghormonare och måste vänta ett par dagar.

När jag var gravid första gången fick jag plus på BIM+14 först, innan det var det blankt. Dock slutade det i MF.
  • Anonym (???)

Beställde hem ett gäng g test igår som kommer idag på posten... Får se om jag klarar av att hålla mig ett par dagar till innan jag kör nästa test... Mensen har fortfarande inte kommit men värken håller fortfarande i sig, men skulle mensen komma nu så har jag ju tester kvar till framtida bruk...

Svar på tråden mensen en vecka sen, men inget plus?