• TheMerryOne

Propoints + kräcks!?!

Hej!
    Jag har hållt på med Propoints i en vecka nu.. Lyckades gå ner 2 kg.. VIlket är jäävligt skönt Men nu är det så att det är fredag, o man älskar ju att unna sig lite, då jag har gjort mig förtjänt efter all träning i veckan.

Jag åt inte så bra mat idag, magen palla inte med det o va tvungen att springa till toan. Min fråga är.. Räknas mina Propoints som jag ätit även om jag kräckt upp allt?

Tack på förhand

MVH

T.O.M       

• Svar på tråden Propoints + kräcks!?!
  • Neko

Det beror helt på hur mycket näring du har hunnit ta upp, så svårt att säga. Jag skulle föreslå att du äter om du känner dig hungrig. Det är ju bara en dag du mår dåligt och det är viktigare att du börjar må bra igen än att du håller dieten absolut denna enstaka dag.

• TheMerryOne
    Neko skrev 2013-04-12 22:29:57 följande:
    Det beror helt på hur mycket näring du har hunnit ta upp, så svårt att säga. Jag skulle föreslå att du äter om du känner dig hungrig. Det är ju bara en dag du mår dåligt och det är viktigare att du börjar må bra igen än att du håller dieten absolut denna enstaka dag.

Jag kräckte upp maten efter 30 minuter. Läste att matens näring tas upp efter 4h, då den malts ner till tarmen och det är där den tar upp all näring. Så Jag fick nog inte i mig någon näring.

Men jag käkade en liten sallad på kvällen, för att få näring av lättare met. Men drar inte av mina PP.  Bättre så, trots att jag inte fick något sparat.

Tusen tack för svar Neko!      
Svar på tråden Propoints + kräcks!?!