Hur gör ni "håriga" under graviditet?
Vet inte om tråden är placerad rätt, men jag kör ändå.
Jag och min sambo har precis börjat försöka skaffa barn, första försöket nu ikväll ;)
Jag har dock ett "problem" som bekymrar mig lite.. Jag har ganska många mörka hår runt bröstvårtorna och mellan brösten samt mörka hårstrån under naveln (som jag just nu går och tar bort med diatermi).
Jag bekymrar mig så för hur det blir när jag väl blir gravid så småningom, det känns som att jag är ensammast i världen med hår på dessa ställen och jag ser bara framför mig när jag väl i framtiden ligger där nyförlöst med en bebis på bröstet och jag kanske missat att noppa bort några strån så alla kan se dem :(
Men det som oroar mig mest är hur jag ska göra när jag väl får en stor mage, hur i hela världen ska jag kunna noppa bort allt då när man inte ser något nedanför en bebiskula? :(
Jag hör aldrig om någon som har hår på brösten och "raggarsträng" som gravid, är det väldigt ovanligt? :(
Jag har inte PCO då jag kollade upp det efter att jag slutat med p-piller förra året.
Mina "problem" låter kanske väldigt löjliga, men det oroar mig då jag mår väldigt dåligt över denna behåringen :(
Tacksam för svar.