Daftö resort?
Någon som har varit där, och kan rekommendera det? Vi funderar på att boka en vecka där (husvagn). Våra barn är 5-10 år.
Någon som har varit där, och kan rekommendera det? Vi funderar på att boka en vecka där (husvagn). Våra barn är 5-10 år.
Vi var där förra sommaren då sonen skulle fylla 3 år, han var en aning för ung för ex. åkattraktionerna som han tyckte var lite läskiga. Men för era barn från 5-10 år passar det ju perfekt! Det kan jag absolut rekommendera.
Är det åldersgräns eller längdgräns på åkattraktionerna?
Vissa attraktioner har det, men då era barn är mellan 5-10 år kan de nog åka de flesta. Har du varit inne på deras hemsida o kikat? Dafto.se
Längd
Ok, tack! Du minns inte vilka längdgränserna var? Anledningen till att jag frågar är att vi har en ganska kort femåring.
Nu hittade jag en sida, där de hade satt ut längdgränserna. Det fanns en del som funkar i alla fall.
Daftö är toppen ! vi var där förra året och i år har vi bokat 2 veckor=) våra barn är i år 3,4 och 8år. Det är underbart fint och fräscht där! Familjerummen där man kan gå på toa och duscha är bra när man har flera små=)