• Diamanta

Daftö resort?

Någon som har varit där, och kan rekommendera det? Vi funderar på att boka en vecka där (husvagn). Våra barn är 5-10 år.

• Svar på tråden Daftö resort?
  • Challemamma

Vi var där förra sommaren då sonen skulle fylla 3 år, han var en aning för ung för ex. åkattraktionerna som han tyckte var lite läskiga. Men för era barn från 5-10 år passar det ju perfekt! Det kan jag absolut rekommendera.

• Challemamma

Vissa attraktioner har det, men då era barn är mellan 5-10 år kan de nog åka de flesta. Har du varit inne på deras hemsida o kikat? Dafto.se

• Diamanta
    Challemamma skrev 2013-04-13 20:31:08 följande:
    Vissa attraktioner har det, men då era barn är mellan 5-10 år kan de nog åka de flesta. Har du varit inne på deras hemsida o kikat? Dafto.se

Jag menade vilket av dem det är? Ålder eller längd? Det står inget som gränserna på deras hemsida.
  • Diamanta

Ok, tack! Du minns inte vilka längdgränserna var? Anledningen till att jag frågar är att vi har en ganska kort femåring.

• Diamanta

Nu hittade jag en sida, där de hade satt ut längdgränserna. Det fanns en del som funkar i alla fall.Glad

• EnLitenFlicka

Daftö är toppen ! vi var där förra året och i år har vi bokat 2 veckor=) våra barn är i år 3,4 och 8år. Det är underbart fint och fräscht där! Familjerummen där man kan gå på toa och duscha är bra när man har flera små=)

Svar på tråden Daftö resort?