• Anonym

Thight eller slappt ?

Föredrar du att tjejen är thight eller slapp? Kan tjejen kännas för thight eller för slapp? Vad är skönast?

• Svar på tråden Thight eller slappt ?
  • Anonym

Aldrig träffat någon som varit för slapp, däremot för tight vilket är väldigt jobbigt.

• Anonym (HBG)

Föredrar att få sex. Min fru har blivit slapp men det stör mig inte för fem öre. Det som stör mig är att vi har sex väldigt sällan och hon aldrig tar initiativet.

• Anonym

Har aldrig haft problem med för slapp fitta, däremot väl tajt. Bäst är om hon har en rejält rymlig, våt och töjbar fitta, men med god förmåga att knipa åt.

• Anonym

Jag har som erfarenhet att tjockare tjejer är lite slappare. Kan vara att jag bara haft otur med dom som haft några extra kilon men då jag legat med tjejer som varit fint vältränade så har dom känts tightare. Jag älskar när det är rätt så tight. Men visst skulle jag aldrig dumpa en tjej med slapp vagina om jag tyckte om henne i övrigt.

• Anonym (Vera)

Intressant inlägg!
    Svårt att veta vad man är, använder geisha kulor flitigt och kan ha kvar under ganska lång tid även på promenader, i trappor, kan hoppa haha, använder två på en gång ibland för att maximal träning, de håller sig kvar relativt länge men ramlar ut snabbare än en ;)
    När jag för in lillfingret omsluts det o man känner liksom "väggarna" ;) men jag har inga problem att få in ganska många fingrar o då känner man sig inte sååå tight ;) 
    Jag har två barn jag fött vaginalt kan tilläggas :)  

• Anonym

Det låter som om du har en alldeles utmärkt fitta Vera.

• Anonym (Dave83)

Jag håller med om att det kan vara väldigt olika hur tjejer uppfattas och hur sköna dom är. Jag hade sex med en tjej när jag var lite yngre. Jag var hennes första men ändå kändes hon som rätt stor där nere. Jag är inte liten i storleken, inte heller ett monster.

Sen när vi gjort slut så träffade jag en drömtjej, en som dock har rykte om sig att ligga runt med halva stan. Men hon var så sjukt vacker så varför skulle jag bry mig? Hur som haver så upplevde jag henne så sjukt tight och skön. Det var verkligen skillnad. Så tjejer kan verkligen vara olika där nere.

Svar på tråden Thight eller slappt ?