• Anonym (förvirrad)

min man tänder inte på mig!

Är så fruktansvärt ledsen. min man och jag har inte haft sex på 6 månader. Jag har varit gravid och i 5månaden slutade vi ha sex. Han sa att han inte kunde ha sex med mig när det låg ett barn där inne... Jag har varit jätte ledsen över detta men trott att han skulle vara som tokig i mig nu när allt är klart. bevisen är nu 5 veckor. jag väger 5 kg mindre än innan graviditeten. men ändå så reagerar han inte på min kropp. Ger mig inga komplimanger och rör mig inte alls. Kan nog räkna gångerna han tyst mig på en hand... vad ska jag ta mig till. någon som varit i liknande situation?

• Svar på tråden min man tänder inte på mig!
  • Masken84

Fråga honom vad det är som gör att han inte vill vara gosig och intim. Hos mig är det tvärtom har en son på 13 månader och en till på väg. Jag är mindre sugen på intimitet nu då jag känner mig stor och tjock!

• Anonym (förvirrad)

Jag var oxå mindre sugen under graviditeten. men när man vet att ens man inte är intresserad av mig så blir det mer än grej. Han säger heller aldrig att han tycker jag är fin. jag får alltid fråga... ser jag ok ut?.......

• Philipsson
    Anonym (förvirrad) skrev 2013-04-14 14:16:05 följande:
    Är så fruktansvärt ledsen. min man och jag har inte haft sex på 6 månader. Jag har varit gravid och i 5månaden slutade vi ha sex. Han sa att han inte kunde ha sex med mig när det låg ett barn där inne... Jag har varit jätte ledsen över detta men trott att han skulle vara som tokig i mig nu när allt är klart. bevisen är nu 5 veckor. jag väger 5 kg mindre än innan graviditeten. men ändå så reagerar han inte på min kropp. Ger mig inga komplimanger och rör mig inte alls. Kan nog räkna gångerna han tyst mig på en hand... vad ska jag ta mig till. någon som varit i liknande situation?
    Det kommer nog att fortsätta. Helt plötsligt började han se dig som "mamma" istf "sexobjekt". Jag blev likadan efter att mitt ex hade fött vårt första.
    Ja, det är jag på bilden.
  • Anonym (förvirrad)

Phillipsson -- så du tror att det inte kommer bli bättre....

• Anonym

Philipsson är känd för att ha knäppa och skumma inlägg här på FL så du ska nog inte lyssna alltför mkt på honom...hehe =)

• Anonym (förvirrad)

Morse när han gick till jobbet så pustade han mig på kinden.

• Anonym (förvirrad)

Pussade skulle det så klart stå....

• Robinek

Tycker du ska dra ner din mans byxor och suga av honom så fort han kommer hem från jobbet

• Anonym
    Robinek skrev 2013-04-14 17:37:45 följande:
    Tycker du ska dra ner din mans byxor och suga av honom så fort han kommer hem från jobbet
    Haha men tjenare. Har alla idioter till killar samlats på samma ställe eller?
  • Anonym (förvirrad)

Min man vet vad jag känner. jag har sagt till honom att jag saknar sex. att jag saknar att få komplimanger och att jag inte känner mig vacker eller sexig när jag aldrig får höra det eller att han aldrig rör mig..

• Philipsson
    Anonym skrev 2013-04-14 17:22:04 följande:
    Philipsson är känd för att ha knäppa och skumma inlägg här på FL så du ska nog inte lyssna alltför mkt på honom...hehe =)
    Jag vågar åtm. stå för mina inlägg, i motsats till somliga andra...
  • Philipsson
    Anonym (förvirrad) skrev 2013-04-14 17:12:08 följande:
    Phillipsson -- så du tror att det inte kommer bli bättre....
    Ska jag gå efter det som hände mig/oss, så nej, då tror jag inte det. Men men, så behöver det ju inte vara för honom/er.
Svar på tråden min man tänder inte på mig!