• Anonym (Nyfiken)

Sexkryssning/träff för par

Hej!

Jag och min pojkvän har varit tillsammans nu i över 2 år och allt bra. I början av vårat förhållande så skojj-pratade vi om trekant. Jag vill ha med en extra kille, och han vill ha med en extra tjej. Till början var våran deal att jag skulle hitta en tjej, så skulle han hitta en kille till nästa gång. 2 år har gått, och inget har hänt. Vi vet som inte hur vi ska göra. Vi vet inte om vi kan ta en bekant eller om det kan vara en utomstående. Han har två killkompisar som gärna skulle vela vara med oss, men jag har ingen tjejkompis. Och är inte säker på att jag skulle vela göra det med några utav mina tjejkompisar heller. Vi är osäkra på om det skulle bli lite genant efterråt om man träffar dom senare. Hur gör man!?

Nu på senare tid så har vi även börjat småprata om att helt enkelt bara byta par/ha fyrkant för en kväll istället. Vi är säkra på varande men eftersom trekant är så nytt och något vi aldrig har gjort så vet vi inte helt säkert hur det skulle bli i sängen. Vi vill båda ha en motsatt partner till i sängen, och skulle man dela upp det på två (en kväll med en extra tjej, en kväll med en extra kille) tror vi skulle bli två väldigt oroliga, konstiga, nätter. Har läst på några forum, och kolla Fråga Olle och en fyrkant känns säkrare än en trekant, på något konstigt vis.

Nu gäller det bara för oss att att hitta ett par.
    Hur gör man då?
    Vart hittar man dom? 

Helst av allt så vill vi fara iväg på en kryssning, eller något swingermöte där man kan träffa ett par och ha lite kul. Men vi vet inte hur allt detta fungerar, vill gärna ha hjälp om någon vet något om partnerbyte / fyrkant / swinger mm.

Ska man ha kontakt med någon innan man far på en swingerkryssning? Eller sker allt där?
    Vi har våran egna saker som vi inte kommer vela göra på någon annan, våra kärleksförklarningar i sängen som kyssar i ansikte och sådana saker. Såna saker vill man gärna att det andra paret ska veta. Löser man det där, eller innan man går på kryssning?

Tusen frågor här, haha!

Tacksam för svar :) 

• Svar på tråden Sexkryssning/träff för par
  • Trevligt

Fundera väldigt noga !! Det NI har byggt upp kan väldigt fort raseras.
    Låt fantasin om tre/fyrkant vara just en fantasi.
    Har gjort detta som gift, men dagen efter var inte så kul och inte vårt sex under lång tid.
    Finns säkert andra synpunkter från andra här på FL. 

• Anonym (Babsan)
    Trevligt skrev 2013-04-14 16:10:39 följande:
    Fundera väldigt noga !! Det NI har byggt upp kan väldigt fort raseras.
    Låt fantasin om tre/fyrkant vara just en fantasi.
    Har gjort detta som gift, men dagen efter var inte så kul och inte vårt sex under lång tid.
    Finns säkert andra synpunkter från andra här på FL. 
    Men vad hände? Vad gick fel?
  • Anonym (Babsan)
    Trevligt skrev 2013-04-14 16:20:56 följande:
    Fanns ingen attraktion kvar.
    Blev det svartsjuka lr bara avtändade? Jag får för mig att man inte kan förutse hur det ska bli efteråt.
    Som du säger så kan det rasera ett förhållande...
  • Anonym (Swingers)

Vi hjar varit tillsammans i 23 år och har barn .
     Detta med att dela sängen med flera krävs att båda är mogna för det ..
    men allt sådant tar tid för oss har det tagit 5 år av sexfantasier tillsammans.

För inte så länge sen har vi gjort verklighet av dessa .Vi är trygga, känner varandra väldigt väl.

Något som vi har gjort är partnebyte i samma rum . Inga ensamma träffar med någon singelkille eller par utan
    allt vi gör gör vi tillsammans. Vi njuter att se våran respektive med någon annan .
    Sedan på slutet så går vi tillbaks vill varandra kysser o myser tillsammans frågar hur det kändes?  
    .
    Det är svårt att veta hur man ska reagera vid en annorlunda situation helt klartt

• Trevligt

Visst, efter 23 år då är ni trygga och säkra i era roller.
    Men om det är ett förhållande på ngt eller ngr år, är det till att fundera xtra. 

• Anonym (Swingers)

Vi har träffat ett  par där  man har sagt att de är trygga med varandra endast 5 år tillsammans
    men att när det väl gällde så blev frun i paret ledsen och vi fick avbryta det hela.(mannen kom rätt snabbt när vi körde partnebyte) Hon klarade inte att se det.

Sen bokade vi tjejer en träff för att prata ut då kom det fram att det var mannen i paret som ville och att
    hon gjorde detta för att hon älskade honom så mycket att hon ville göra detta för hans skull. Nej sa vi så funkar det inte utan båda måste vara på samma våglängd helt enkelt .Det är inte meningen att någon ska bli sårad o ledsen.
    Vi gör det för att krydda vårat sexliv inget annat. 

Då avbröt vi våra träffa och önskade de lycka till framöver
    och att när båda var på samma våglängt kunde de kontakta oss igen.        

• Anonym (Nyfiken)

Jag förstår att detta är ganska riskabelt, men jag vill tro att vi är väldigt säkra på varandra och skulle klara av detta. Visserligen trodde kvinnan i "Swingers" berättelse också det men jag tror på oss ändå.

Vi har funderat på detta länge och diskuterat och funderat. Detta är något som vi båda vill, och vi vill göra det tillsammans. Vi har redan bra kommunikation i vårat förhållande och har lagt ut våra regler för hur vi vill ha det när vi genomför detta. 

Frågan är ju bra hur vi går till väga nu ?  

• Anonym (Babsan)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-04-15 15:31:54 följande:
    Jag förstår att detta är ganska riskabelt, men jag vill tro att vi är väldigt säkra på varandra och skulle klara av detta. Visserligen trodde kvinnan i "Swingers" berättelse också det men jag tror på oss ändå.

Vi har funderat på detta länge och diskuterat och funderat. Detta är något som vi båda vill, och vi vill göra det tillsammans. Vi har redan bra kommunikation i vårat förhållande och har lagt ut våra regler för hur vi vill ha det när vi genomför detta. 

Frågan är ju bra hur vi går till väga nu ?  
    Vill ni ha hjälp med sexakten också?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Babsan) skrev 2013-04-15 17:23:26 följande:
    Vill ni ha hjälp med sexakten också?
    Jag tror nog att vi har ganska bra koll på det! ;) 

Det jag vill veta är hur man gör när man ska ha fyrkant. Inte själva akten i sig haha! Utan mer hur man får kontakt? Vart hittar man ett par som vill vara med oss? Skulle vi fara på en sånhär "swingerkryssning", hur beter man sig där? Hur går vi från att vara 2 till 4. Det är det jag undrar över! :) 
Svar på tråden Sexkryssning/träff för par