• Casper27

Finns det verkligen tjejer som gillar analsex?

Hej jag är en 27 årig kille som så länge jag minns har varit fascinerad av analsex. Trots mångs sexuella relationer har jag aldrig fått leva ut mina fantasier. De tjejer jag har varit tillsammans med har inte gillat analt och jag har inte velat att dom gör det mot sin vilja. Jag gör allt jag kan för att tillfredställa dom och låtsas som inget är fel, men det slutar alltid med att jag inte klarar av att glömma bort min längtan efter en analkåt tjej och sexlivet dör. Men jag vill inte att mina förhållanden ska sluta pga det, men känner mig maktlös. Vad kan jag göra?

Dessutom blir jag väldigt avundsjuk då jag hör om killar med flickvänner som ber om analt. Så min fråga är finns det verkligen tjejer som gillar att ta den där bak?

• Svar på tråden Finns det verkligen tjejer som gillar analsex?
  • Anonym (Kvinna27)

"Dessutom blir jag väldigt avundsjuk då jag hör om killar med flickvänner som ber om analt. Så min fråga är finns det verkligen tjejer som gillar att ta den där bak?"

Dude... du har redan besvarat din egen fråga! :) 

• Scarlet 0007

Uppenbarligen så finns dom. Du får väl kolla upp inställningen till analsex innan du inleder en seriös relation. Värdelöst att inte få leva ut sina fantasier ju.

• Casper27
    Anonym (Kvinna27) skrev 2013-04-14 15:55:23 följande:
    "Dessutom blir jag väldigt avundsjuk då jag hör om killar med flickvänner som ber om analt. Så min fråga är finns det verkligen tjejer som gillar att ta den där bak?"

Dude... du har redan besvarat din egen fråga! :) 

Jo det är sant, dum formulering kanske. Jag menar att det är något jag "hört" eller läst ryktesvägen men aldrig fått bekräftat. Jag förstår att det säkert finns någon som gillar det men är det väldigt ovanligt eller har jag bara haft otur i fem av fem relationer? Skulle så gärna vilja uppleva ett förhållande där vi båda tycker analsex är upphetsande, men börjar känna mig uppgiven. Sex är ju iof inte allt.
  • Anonym

Män och analsex... Har haft det men är inte jätteförtjust. Det är skönare för män än för kvinnor, visste du det? Ni har en G-punkt vid prostatan, det har inte vi.

Har du varit riktigt bajsnödig någon gång? Det är skönt att bajsa då, men tänkt att någon liksom stoppade tillbaka den jättestora bajskorven jättesnabbt igen, fram och tillbaka. Ungefär så känns det. Man är öm efteråt, men får inte ut något sexuellt mer än en nöjd man som vill göra om det...  

MIn man har tjatat så mkt att jag krävt att få sätta på honom med en dildo i motsvarande storlek därbak i så fall. (vi har dock haft det). Han vill avbsolut inte ha en dildo i rumpan. Vill du det TS?  

• Anonym (Tjej)

Jag älskar det! Vet mannen hur han ska bete sig kommer jag väldigt fort! ;) Vi har analsex kanske 80 % av gångerna vi har sex. Bra avslut eftersom jag kommer så fort och ofta lääänge och flera gånger.

• Anonym

Jag har haft ganska många partners och min personliga erfarenhet är att ungefär en tredjedel hatar det, var tionde älskar det och resten tycker det är ok om man är försiktig. Tyvärr är många karlar idioter och gör tjejerna illa.

• Anonym (Grymt)

Jag gillar det och får grymma orgasmer när vi kör analt! Men det krävs stor försiktighet och mycket glid och en man som vet vad han gör. Turligt nog så har jag en sån! :D 

• Josse112

Jag tycker faktiskt om det, även om jag var negativt inställd innan jag hade provat. Analsex är också en typ av sex där män med mindre kuk har en stor fördel jämfört med män med större kuk, för det kan ta en evighet med förspel ibland om killen har "för stor". Det har hänt att jag har varit väldigt sugen på att ha analsex med en välhängd man, men har tvingats avbryta pga att det helt enkelt gör för ont. Ingen vill ha sex när man blir kallsvettig av smärta.

Annars är  det bästa sexet med en dildo i muttan och en kuk i röven eller tvärt om {#emotions_dlg.flower} 

• Scarlet 0007
    Anonym skrev 2013-04-14 16:18:37 följande:
    Män och analsex... Har haft det men är inte jätteförtjust. Det är skönare för män än för kvinnor, visste du det? Ni har en G-punkt vid prostatan, det har inte vi. Har du varit riktigt bajsnödig någon gång? Det är skönt att bajsa då, men tänkt att någon liksom stoppade tillbaka den jättestora bajskorven jättesnabbt igen, fram och tillbaka. Ungefär så känns det. Man är öm efteråt, men får inte ut något sexuellt mer än en nöjd man som vill göra om det...   MIn man har tjatat så mkt att jag krävt att få sätta på honom med en dildo i motsvarande storlek därbak i så fall. (vi har dock haft det). Han vill avbsolut inte ha en dildo i rumpan. Vill du det TS?  

Antar att du tycker att vaginalt sex känns som att gå till gynekologen med? Om du är så... Ja. Respektlös mot dig själv att du går med på sex som du mår dåligt av så tycker jag att det får stå för dig. Det gäller ju alla typer av sex. Blir man inte kåt av det eller njuter så bör man strunta i det.
  • Virginia

Ja det är klart att det gör. Ta ansvar för ditt eget sexliv istället för att vara avundsjuk.

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain.
Svar på tråden Finns det verkligen tjejer som gillar analsex?