Kort som t.ex Eurocard att betala räkningar med?
Finns mängder med kreditkort som eurocard m.m.
Kan man ansöka om hög kreditgräns som 50 000 utan krav?
Har ni några tips på såna bolag som tillåter sånt?
Finns mängder med kreditkort som eurocard m.m.
Kan man ansöka om hög kreditgräns som 50 000 utan krav?
Har ni några tips på såna bolag som tillåter sånt?
Visst går det att betala fakturor med kreditkort. Betalo.se är en sådan tjänst. Det tillkommer dock avgifter, 2,5% har jag för mig. I kontovillkoren kan det finnas restriktioner, speciellt mot att betala kreditkortsräkningar med kreditkort.
Vad menar du med "utan krav"? 50.000 kr är en förhållandevis hög limit, men har du bra inkomst och är utan betalningsanmärkningar så bör det vara ok.
Just det. Du bad om tips också. Kreditkortsföretag finns det knappast brist på. OKQ8 Visa samt SAS MasterCard tycker jag är bra, de har fina bonusprogram.
Det finns en bra tråd om detta på Businessclassforumet. Antar att du redan kikat där, In Sweden?
http://www.businessclass.se/kreditkort/4398-betala-raekningar-med-kreditkortet.html
Men är det inte bättre att betala med pengar man redan har, istället för att betala med pengar som man inte tjänat in än, eller hur tänker du ts?
Det finns en bra tråd om detta på Businessclassforumet. Antar att du redan kikat där, In Sweden?
www.businessclass.se/kreditkort/4398-betala-r...
Det är aldrig bra att låna av sig själv till räkningar. Man kan ta ut 500 kr i taget i bankomat med sitt kreditkort, men det kostar då 25 kr per gång. Man kan också ta ut pengar i sin Coopbutik med Coops kreditkort, vilket är gratis.