Behöver hjälp med att rensa garderoben
Hej, jag har ett i-landsproblem...Min garderob innehåller massor av kläder från galna shoppingresor, jag älskar att handla kläder och skor när jag har pengar över. Problemet är bara att jag har massor av plagg som bara hänger i garderoben. När jag är på väg till jobbet fastnar jag länge och har svårt att välja nåt, sen brukar det i slutändan bli så att jag använder de gamla vanliga kläderna, mest av bekvämlighet.
Jag vet att det finns Personal shoppers som man kan få hjälp av att välja rätt kläder. Men jag är rätt säker på att jag redan har ganska mycket kläder som jag faktiskt kan använda och jag lägger hellre pengar på att få koll på det jag redan har före att köpa mer kläder.
Jag undrar om någon känner till om det finns någon tjänst som jag kan anlita för hjälp att rensa ut onödigt och ge tips på hur jag kan kombinera min nuvarande garderob...
Jag har letat på nätet men hittar inget som är i närheten av det jag söker. Känner ni kanske någon som tycker det är kul och som är bra på detta med att matcha så vill jag gärna ha en kontakt...Jag bor i Stockholm.