Philips Lumea IPL-hårborttagningssystem SC2002/00 Precision
Hej Hej!
Jag vet att de här ämnet har tagits upp tidigare men jag hittade inte just de jag ville ha så därför startade jag en ny tråd.
Jag har nu varit intresserad av att köpa och testa Philips Lumea IPL-hårborttagningssystem SC2002/00 Precision, men den kommer aldrig till Sverige! Varje gång jag kontaktar Philips så är svaret jag får alltid "den blir sen så vi får in den nästa månad". Månaden efter kontaktar jag de igen o då får jag samma svar! Nu ger jag upp me att köpa den från Sverige o funderar på att köpa den nån annan stans.
Till huvudfrågan.
Någon som testat denna? Den ska alltså gå att även användas i ansiktet! Jag och även mina systrar är mörkhåriga och därför har vi besvär med ansiktsbehårighet som vi annars sköter med trådning och epilering. Men jag är trött på det för jag får lätt utslag och min hud blir irriterad plus att det gör jätteont!
Men Philips Lumea IPL-hårborttagningssystem SC2002/00 Precision, ska man inte ens behöva köpa nytt laser till, alltså är det bara o ladda och köra när man vill och man betalar bara en gång!
Om ni har testat den, var köpte ni den ifrån? Och hur mycket kostade det? Jag vet att den finns i tyskland tex och skulle kosta nått runt 5-6000 kr, men problemet med tyskland e att de oftast inte använder eng el annat språk i deras saker utan endast tyska o jag kan tyvärr inte tyska och vill inte riskera bränna mig el nått...
Supertacksam för svar :)