Hej!
Hej, blivande mammor!
Hur mår ni och vilka datum ska ni ha bebisar?
=)
Hej, blivande mammor!
Hur mår ni och vilka datum ska ni ha bebisar?
=)
Halloj! Här var det lite action :)
Jag är i v 17 & är beräknad i december! :) Har mått ganska bra, trötthet & huvudvärk har vart återkommande irritationsmoment den första tiden, men börjar vända! :)
Själv???
Hej! Ja, den här gruppen är som en fest vettu! ;)
Vad härligt, har ni varit på Ultraljud än?
Haha nä vi ska dit på tisdag nästa vecka
du då? Ska/har du ta reda på kön?
Jag är i vecka 29, vi tog reda på kön, verkar bli en tjej men man vågar ju inte gå loss på tjejgrejer ändå! :P
Aha jag går in i v 18 imorgon
Haha ja kan ju gömma sig en liten snorre som inte syns på bild haha
Ja, precis. Hon såg ju det man ska se om det är en flicka men man vet ju aldrig. Ska ni ta reda på kön?
Japp! Blir det en flicka ska jag påbörja övertalningsprocessen för ett namn jag fastnat för!
Har ni pratat namn?
Meja ligger som etta men det kan ju komma ut en Tuva, Cleo ller Freja också! ;)
Det var fint. Min sambo är så knepig, han tycker allt är så fuuult! Hoppar innerligt att ultraljudet visade rätt för kommer det ut en pojke så får han heta Meja iallafall för där var vi HELT oense.
Haha :) Min sambo vill ha Nelly om det blir en flicka.. pojknamn har vi inte funderat så mkt på, han gillar Kevin men det är så många som heter så tycker jag. :)
Ja, Kevin är väl ett namn som gått fram och tillbaka lite.
Har du eller har haft mycket illamående då?
Ajajaj, men skönt att du sluppit kräkningar!
Jag gick ner 4 kilo i början av grav pga. kräkningar som gav med sig runt vecka 17. Nu är allt bra men börjar bli lite trött igen annars allt bra! =) Vet ni var ni vill föda? Vi ska köra på SÖS.
Får stå ut ett tag till hur gick det
Jag fick inga tabletter för illamåendet, och seaband, skorpa bredvid sängen mm hjälpte inte.
Okej, a det låter ju vettigt att välja där man bor ;) Bra att det är nära till Huddinge då.
Hej tänkte komma in här med ..
JAG är i Vecka 21 och väntar mitt andra barn ;) det är roligt att dela med sig.. BF i november
Hej!
Vad trevligt! då ligger du strax före mig som har bf i december
Vet du vad det blir??