• Anonym (milf?)

Vad är MILF för er ??

Är milf en snygg attraktiv kvinna med eller utan barn? 

Vad är mest milf , en attraktiv kvinna som har en son eller en som har en dotter ?

Spelar det någon roll ?

Man har ju sett i porrfilmer att mamman ligger med sin sons killkompis som är kåt på henne och hon på honom.

Alternativt

En kille som träffar en tjej vars mamma är väldigt het som killen blir kåt på och har sex med hennes mamma också.

Vad är mest milf för er ? ! 

• Svar på tråden Vad är MILF för er ??
  • Anonym

Alltså, det är väl glasklart Mother I'd Like To Fuck. Det framgår ju helt av namnet och behöver inte definieras ytterligare. En mor som en förstaperson vill ha sex med. Åldern på personen (och dess roll) som vill ha sex med mamman är ovidkommande.

Borde inte den här tråden ligga i Sex och samlevnad?

• Anonym (Wildrat)

Eftersom MILF betyder mother I like to fuck så har hon naturligtvis barn. Hon är också snygg annars faller resten också. Resten är egalt.

• Anonym

En MILF kan inte vara en MILF utan att ha barn.
    Och dom är inte mer annorlunda än alla andra kvinnor man känner sig attraherad till, ända skillnaden är att dom råkar ha barn.. vilket typ alla har i dagens läge.

• Anonym (...)

För mig låter det inte som något "fult". Utan mer en någolunda plump komplimang gjord av en (ofta) något yngre man. (i 20-30 års åldern) till kvinna i 25-50 års åldern.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-04-15 15:44:17 följande:
    Borde inte den här tråden ligga i Sex och samlevnad?
  • Lindsey Egot the only one

Haha en milf utan barn är ingen milf. Knastråd.

• Anonym (...)
    LindaEfraim skrev 2013-04-15 16:13:08 följande:
    Haha en milf utan barn är ingen milf. Knastråd.

Nja kan inte riktigt hålla med där. Killar kastar ur sig uttrycket på ex krogen där de inte har minsta aning om kvinnan i fråga har barn eller inte. Mer en ålder av att mest troligt ha barn. (dvs hon är mest troligt en mamma med tanke på hennes ålder). Så jag skulle nog inte säja det är helt glasklart.

Och en kille som säjer det till någon som är yngre än honom själv.. är inte helt rätt det heller. (ex en kille på 40 år som kommenterar en tjej på 20 år med barnvagn). 
  • Anonym (%)

En MILF är enligt mig en attraktiv kvinna i ungefär den åldern att hon är en generation äldre än en själv, och därför kanske främst ett uttryck som yngre män (och kvinnor för den delen) kan använda sig av. En ganska mycket äldre, attraktiv kvinna helt enkelt. En 20-25-åring är INTE en MILF bara för att hon har barn.

• Bibbidi
    Anonym (%) skrev 2013-04-15 17:02:08 följande:
    En MILF är enligt mig en attraktiv kvinna i ungefär den åldern att hon är en generation äldre än en själv, och därför kanske främst ett uttryck som yngre män (och kvinnor för den delen) kan använda sig av. En ganska mycket äldre, attraktiv kvinna helt enkelt. En 20-25-åring är INTE en MILF bara för att hon har barn.
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Anonym

Milf betyder ingenting för mig, jag blev kallade det av ett gäng tonåringar för ett tag sedan när jag lämnade sonen i skolan. Blev ju inte direkt smickrad.

(...)

Fast även om en ung kille säger milf till en kvinna i 35-40 års åldern eller äldre och hon inte har barn så är hon ingen milf hur mycket de än hävdar det. Mother är inget annat än en Mother oavsett ålder. Oftast är det tonårskillar som tycker en kompis morsa är het.

Då borde en milf vara en snygg 45-50 åring och inte en med småbarn. Typ Stiflers mom.
    En blond plastikopererad pinuppa

• jashrinah
    Anonym (%) skrev 2013-04-15 17:02:08 följande:
    så om någon vill ligga med en mamma så är mamman inte en milf såvida hon inte är över 25 eller under 20 ? Obestämd
  • Anonym (%)
    jashrinah skrev 2013-04-15 19:37:27 följande:
    så om någon vill ligga med en mamma så är mamman inte en milf såvida hon inte är över 25 eller under 20 ? Obestämd
    Om man är 20-25 så är det dåligt med individer som är en generation yngre (vilket jag anser vara den ungefärliga gränsen för en "MILF") som vill ligga med en. En MILF för mig är någon som ska vara ungefär i ens egna föräldrars ålder (och om man ska vara petig så är det så uttrycket har myntats från början).
  • Anonym (Inget)

Inget för mig eftersom det inte existerar Äldre kvinnor vill inte ha yngre överhuvudtaget. Det finns inte. Det är bara yngre kvinnor som vill ha äldre världsvana herrar 

• Anonym (Jodå)

Jag vet vad begreppet betyder ordagrant men det många menar är ju en kvinna i ens föräldrars ålder, dvs att kvinnan kan vara killens mamma.

• Anonym (Jodå)
    Vanilla ice queen skrev 2013-04-15 21:02:52 följande:

Stifflers mom!!! En kvinna som är i ens egen mammas ålder som är het!

Precis. Kvinnan ska vara runt 20-30 år äldre.
  • Anonym (Inget)
    Anonym (Jodå) skrev 2019-08-05 13:34:21 följande:

Jag vet vad begreppet betyder ordagrant men det många menar är ju en kvinna i ens föräldrars ålder, dvs att kvinnan kan vara killens mamma.

Men det händer ju inte inget jag har hört tals om 
Svar på tråden Vad är MILF för er ??