Bryter snart i hop, orkar inte med folk efter förlossningen
I onsdags föddes min dotter (5 dagar sen) allt har gått bra, förrutom att jag orkar inte ta emot besökare som vill se henne , min pojkvän har en stor släkt så varje dag sedan förlossningen har alltid några släktingar kommit varje dag, mina vill oxå komma men jag känner mig helt slut och allt är så rörigt i mitt huvud. Är sliten och mår dåligt av amingen pga att de gör så ont. När vår dotter har somnat vill jag ha de så lungt som möjligt med alltid ska någon jävla släkting till han eller hans familj komma varje dag. Min pojkvän värkar fan inte bry sig om mig, jag har sagt hur jävla tröttjag är . idag skulle vi ha de lugnt utan besök, men då ringer bvc å vill vi kommer dit, sen ringer hans farmor å farfar å vill komma å min pojkvän kan såklart inte säga nej. Han vet hur jobbigt jag tycker de är och har sagt 100 gånger att jag bara vill ha EN jävla dagjävel utan folk. Men de som störde mig mest är att han ringer sin mamma och ber henne komma hit med några jävla kläder som är helt jävla oviktiga att ha nu!!! Blev så jävla lack och ledsen på honom så bröt ihop och har gråtit nu i en timme. Jag sa till honom att han inte är redo för att ha barn eller flickvän. Jag vill att han ska tänka på mig och min dotter i första hand! Är de fel på mig ?? är jag överkännslig??? Allt jag ber om är att få 1-2 dagar utan hans jobbiga familj eller släktingar!!!