Var hittar jag prisvärda, realistiska peruker?
Jag gjorde det digra misstaget att klippa mitt nästan långa hår kort igen. Jag hatar det och mår dåligt av att vara så korthårig. Det spelar ingen roll hur många som säger att det är fint. Jag får en chock varje gång jag ser mig i spegeln och kan inte förstå att det är jag. Inuti tror jag fortfarande att jag är långhårig. Det har gått flera månader sedan jag klippte mig, så det är inget jag känner bara nu för att det är nytt, utan jag har ändå haft tid på mig att vänja mig men hatar det fortfarande lika mycket. Jag brukade ha gott självförtroende och känna mig nöjd med mitt utseende. Nu känner jag mig jätteful och att jag förstört mitt utseende. Jag orkar inte må så tills det växt ut till den längd jag vill, det kommer ta flera år, och har därför bestämt mig för att köpa en peruk. Men det måste ju naturligtvis vara en snygg och naturtrogen peruk, eftersom jag tänker bära den så gott som dagligen. Någon som använder peruk eller känner till någon butik/märke/tillverkare att rekommendera?