• litentös

Vem är jag? ;)

Klockan är halv tre. Jag har tråkigt och tänkte kolla om folk har någon fantasi nuförtiden x) Om du enbart tittar på min profilbild, kan du då gissa vem jag är? Hur gammal jag är, civilstånd, barn, utbildning, ursprung osv. Kom igen, ge mig något att skratta åt, genom att se vad andra tror att jag är för prick x) Vad har jag för hobbies, rädslor, drömmar osv. Ska vi försöka hålla en glad tråd på FL nu? ;)

• Svar på tråden Vem är jag? ;)
  • JECJ

Du har fotat dig själv i 14is perspektiv så du har garanterat en blogg! :) I bloggen så fotograferar du dig själv i en helkroppsspegel så alla kan se vilka kläder du har på dig. Din stil är mainstream men du försöker sticka ut ibland.

Dina ögon och din min får dig att se ut som 18 år men linjerna runt munnen får dig att se ut som 25-30 så åldern är svår. 

Du är arbetslös eller föräldraledig. Har du inga barn så vill du jättegärna har barn NU, men din sambo vill vänta.

• litentös
    JECJ skrev 2013-04-16 06:22:39 följande:
    Du har fotat dig själv i 14is perspektiv så du har garanterat en blogg! :) I bloggen så fotograferar du dig själv i en helkroppsspegel så alla kan se vilka kläder du har på dig. Din stil är mainstream men du försöker sticka ut ibland. Dina ögon och din min får dig att se ut som 18 år men linjerna runt munnen får dig att se ut som 25-30 så åldern är svår.  Du är arbetslös eller föräldraledig. Har du inga barn så vill du jättegärna har barn NU, men din sambo vill vänta.    

Hahahahahaha!! Jag hade rätt, det här är kul. Okej då vet jag det x) vad brukar jag göra på fritiden då? :P
  • LillaRåtta

Du är bloggare och spelar gitarr. Ditt band har inte slagit igenom och lär aldrig göra det heller, men det är inte det som är poängen iaf, ni spelar för att det är kul.
    Du är mellan 18-25 och deltidsjobbar på Akademibokhandeln.
    Du har inga barn ännu, men vill gärna ha 2 flickor i framtiden med rätt man. Rätt man har inte kommit än, men du har inte bråttom. Du vill gärna leva livet först. Som förälder kommer du att vara rolig och dina barns kompisar kommer att tycka du är skitskoj, men dina egna barn tycker du är piiiiiinsam.
    Du är rädd för spindlar och älskar Håkan Hellström.

Detta är du :)

• litentös
    LillaRåtta skrev 2013-05-27 11:26:36 följande:
    Du är bloggare och spelar gitarr. Ditt band har inte slagit igenom och lär aldrig göra det heller, men det är inte det som är poängen iaf, ni spelar för att det är kul. Du är mellan 18-25 och deltidsjobbar på Akademibokhandeln. Du har inga barn ännu, men vill gärna ha 2 flickor i framtiden med rätt man. Rätt man har inte kommit än, men du har inte bråttom. Du vill gärna leva livet först. Som förälder kommer du att vara rolig och dina barns kompisar kommer att tycka du är skitskoj, men dina egna barn tycker du är piiiiiinsam. Du är rädd för spindlar och älskar Håkan Hellström. Detta är du :)

Hahahahahaha fett roligt x) du hade två rätt i allafall haha
  • LillaRåtta
    litentös skrev 2013-05-27 19:22:34 följande:

Hahahahahaha fett roligt x) du hade två rätt i allafall haha
    Atteee..... Du vill gärna ha två flickor med rätt man och att du hatar spindlar? :)
  • litentös
    LillaRåtta skrev 2013-05-28 09:34:22 följande:
    Atteee..... Du vill gärna ha två flickor med rätt man och att du hatar spindlar? :)

Haha nope x)
Svar på tråden Vem är jag? ;)