Hostar så hon kräks
Har en dotter på 3år..
Hon har under en veckas tid nu hostat...från o till så hon kräks,,dock varit pigg o kunnat vara på dagis med.Dock idag efter dagis så var hon trött o gnällig hostat mer än vanligt på dagis under dagen gör hon hemma nu med..
Kollade tillslut tempen då hon kändes varm...39,2
Förståeligt hostade rejält i omgångar o har kräkits..även klagat på huvudvärk samt magont.
Saken är den att hon vid 8mån ålder hade kikhosta..så tydligen kan det hänga kvar rätt länge att dessa barn kräks lättare har jag hört av både hennes läkare mf..så okey.
Men hon är även diagnostiserad förkylningsastma...ger henne av medicinen när det är såhär men det är liksom varken eller...jag tycker inte det hjälper..hon har både flutide,airomir och singulair...jag märker ingen skillnad på hostan o hennes problem...har vart(senast) för ett ½år sedan på kontroll hos barn..men dom sa bara att det är bara o köra på som vanligt...men dom har ej sett henne såhär..
Har ni några tips..hur kan jag göra det lättare för henne..har ni barn med förkylningsastma? hur medicinerar ni?hur reagerar dom?
Har även en son som haft förkylningsastma..växt bort nu..han svarade bra på med.