• sanlb01

Barnvänliga campingplatser i Södra Sverige!

Har någon ett bra och prisvärt tips på campingplats i södra Sverige där man kan hyra stuga. Har barn som är 6 år, 3 år och snart 1 bebis! Gärna med lite lekplats och möjlighet till bad!

Tack! 

• Svar på tråden Barnvänliga campingplatser i Södra Sverige!
  • Smilla0608

Åå då vet ja! Har precis bokat camping stuga, pirat stuga rättare sagt på daftö camping, i Strömstad! Finns pool vid campingen, massa olika lekplatser, mkt i piratväg typ båtar, vattenlek och sånt pirat shower för barna på kvällen, pysselrum, golf, nära havet, och bredvid finns daftö land med karuseller! Kolla hemsidan dafto.se vi betalar sön-to inkl frukost, piratbyn, 2 vuxna 2 barn 4,6 år 3500!

• sanlb01

Tittade på hemsidan, ser väldigt trevlig ut. Vilken typ av stuga ska ni bo i för det priset??

• Smilla0608

Döskallebyn. Bara säng o tv på rummet. Men e de camping så ere;) man e ju knappt där inne.

• Adnama
    Vi är med inne på daftö, men är det någon som varit där innan ?
  • hundpuss

Alternativt Torekov camping. En av de finaste jag någonsin varit på. Där får ni nog mer för pengarna skulle jag vilja påstå. Fast sen är det ju väldigt individuellt vad man har för budget osv, men standardmässigt är den campingen jättebra.

• linkje

Vi har varit på Daftö varje sommar sedan 2003. Vi har fastnat fullkomligt för denna underbara camping. Det negativa jag kan ha att säga är att det här med piratshow för barnen är numera inne på Daftöland, det kostar alltså pengar för att se den. Tror ett dagspass kostar 80 kr. Innan daftöland byggdes hade dem allsång för barnen på scenen och gratis piratshower... Nu känns det som man är tvungen att köpa inträde för att barnen ska få ha roligt... Kan även säga att de hade en fantastisk lekplats med hinderbana etc. Dem togs tyvärr bort när Daftöland byggdes och t ex hinderbanan finns oxå numera inne på Daftöland... Men, trots detta som vi är mindre nöjda med så fortsätter vi att boka år efter år. De två första åren i stuga och efter det med husvagn. I år blir det dryga tre veckor .

• Ramborg

Råbocka camping i Ängelholm. Klitterbyn om man vill hyra stuga. Kilometervis med gyllene sandstrand längst in i Skälderviken, så vattnet är varmt men brukar få blå flagg ändå.

42.
Svar på tråden Barnvänliga campingplatser i Södra Sverige!