• Anonym (showgirl)

grannen som smygtittar in i vår lägenhet

Jag har märkt att en granne står i sin lägenhet – på andra sidan innergården - och tittar in i vår lägenhet.

Jag låtsas som inget – men har börjat klä av mig och gå och lägga mig utan att dra ner persienner. Jag har annars alltid varit ganska noga att dra för innan jag tar av mig kläder eller liknande.

Vetskapen om att någon står och tittar på mig och min medelålderskropp är …uppfriskande om inte lite upphetsande. Ibland går jag runt i vår lägenhet i bara trosor och med en sidoblick kan jag se hur mannen går från ett fönster till ett annat i sin lägenhet bara för att få bättre insyn i vår.

Jag kan se hur han är i ett rum med fru och barn men när jag går in i vårt sovrum och tänder lampan flyttar han in i ett annat rum och jag kan skymta honom i mörkret.

Plötsligt har jag börjat – och det kan låta fånigt – med att dra ut på processen att ta av mig kläderna. Jeansen går av lååångsamt, allt går av långsamt och tanken på vad som går igenom grannens huvud är lite eggande.

Jag har även börjat smörja in brösten med fuktkräm framför en spegel som jag flyttat på så att grannen kan se mig både bakifrån och framifrån samtidigt. Vetskapen om att jag bli sedd får mig att tänja på gränserna.

Häromkvällen såg jag till att min man och jag hade sex med full belysning och persienner uppdragna. Tanken på att vi var iakttagna fick mig att bli mycket upphetsad.

Nu skäms jag lite för att jag ”lurade” min man. Han har inte märkt att vi är iakttagna och var inte medveten om att jag hade en baktanke med att ha sex med belysning och allt.

Men jag kan inte sluta. Tycker det är jätteupphetsande.

• Svar på tråden grannen som smygtittar in i vår lägenhet
  • Zandra f

Haha, ja vi tänder alla på olika saker men säker han kollar hos er och inte hos ngn annan.

Vet en liknande händelse när jag & min man  flyttat ihop i vår första lägenhet så hade inte vår säng kommit så fick sov på luftmadrass i vardagsrummet å hade inte fått upp gardiner. Huset mittöver var en halv våning högre. vi hade det mysigt å så som man ahr i början.. helt ohämmat. mitt i allt märker jag att grannenb står å glor å när han ser mig gömmer han sig.,, bakom gardinen, som var GENOMSKINLIG.. hahaha.. 

men upphetsande var det inte.

du verkar tycka om voyeurism... vet ej hur det stavas.      

• Anonym

Det här kan sluta illa. Om några dagar kanske du väljer att stå framför kylskåpet och smeta in dig med hallonkräm och dra i dig ett halvkilo smör. Vad ska du då säga till din man? Med tiden kommer du att bli en tjockis.

• Anonym

Jag har ingen granne som håller koll på mig (vad jag vet) men däremot går jag ofta naken från badrummet efter duschen och in i sovrummet, tar tid på mig att klä mig och sådär - kvällstid, med tänd lampa och uppdragna persienner. Har också ofta sex på fönsterkarmen (har sådana där breda fönster som man kan sitta i). Gillar tanken på att någon kan gå förbi och se (bor på markplan, centralt. mycket människor i rörelse).... 

• shivas

Vem vet, din man kanske också är fullt medveten om att grannen står och tittar in. Flört

• Anonym

Kul tills den dagen du upptäcker att han filmar dig och lägger upp på nätet.

• viseversa

Oj fy jag hade reagerat helt tvärtom. Obehagligt juh med ett psyco som står och glor.

• Anonym
    Peter37 skrev 2013-04-17 23:03:15 följande:
    Har varit med om likanade..spännande..
    Kräks...
  • Anders 386
    viseversa skrev 2013-04-18 07:07:52 följande:
    Oj fy jag hade reagerat helt tvärtom. Obehagligt juh med ett psyco som står och glor.
    Man behöver nog inte vara ett psyko för att kolla in en naken kvinna som exponerar sig. Om man inte kollar är man nog lite störd. Eller bög.
Svar på tråden grannen som smygtittar in i vår lägenhet