• Anonym (frågan)

Vad gör ni om ni hittar detta hemma hos ragget?

Ni är hemma hos ragget/killen och det är tidigt i relationen om det är en sådan. Ni ska smita på toa före sex och upptäcker att det liksom är bajs kletat på insidan av toan, sånt där som folk vanligtvis tar bort med toaborsten. Ni spolar men det försvinner inte. Själv ska ni bara kissa säger vi. Tar ni bort det eller struntar ni i det med risken att ragget som bor ensam (och tydligen missat det för annars tar han väl bort det som normala människor hoppas vi) tror att ni har lämnat det där? Vi säger att det är lite intorkat så att man får gnida ordentligt med toaborsten för att få bort det.

Var med om denna situation nyligen, huu. Blir ju lite avtänd av det också, inget man vill se direkt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-18 12:09
    Oj nu skrev jag killen men det kan lika gärna vara en tjej, spelar ingen roll.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad gör ni om ni hittar detta hemma hos ragget?
  • puss

Jag gör ingenting. Skulle aldrig börja skura bajs hemma hos folk.

• Anonym (frida)
    puss skrev 2013-04-18 12:11:12 följande:
    Jag gör ingenting. Skulle aldrig börja skura bajs hemma hos folk.

Hjälper du inte folk?? Nej, jag skulle inte heller göra det.
  • Anonym
    puss skrev 2013-04-18 12:13:59 följande:
    Jag hjälper inte andra med deras bajs, nej.
  • Ermenegildo

I sanning ett dilemma värt att analysera och diskutera! Ungefär hur stor är exkrementsamlingen? Som en femkrona? 

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • viseversa

Haha det skulle jag inte tänka allt för mycket på faktiskt. Är inte speciellt äckel Magda. Dock är det lite underligt att han inte tagit bort det. Men som sagt inget jag skulle fundera så mycket på.

• Ermenegildo

Ärligt talat, en person som inte håller sin toalett ren vore utesluten som någon som helst slags partner för mig. Jag vill helst vara tillsammans med personer som inte bajsar överhuvudtaget. Det är en förfärlig ovana.

• Anonym (frågan)
    Ermenegildo skrev 2013-04-18 12:29:49 följande:
    I sanning ett dilemma värt att analysera och diskutera! Ungefär hur stor är exkrementsamlingen? Som en femkrona? 
    Jag tänker mig att det är lite mer än så, som tre femkronor kanske. Vi kan också säga att varje gång ni tidigare varit hos denna personen har det inte varit bajs där. Ni kan ju inte heller veta helt säkert om kanske någon varit på besök hos honom tidigare på dagen och lämnat detta efter sig.

Men jo håller med om att det är avtändande. Bläh. Jag fick liksom förtränga det under sexet...
  • Anonym (Äckligt)
    Ermenegildo skrev 2013-04-18 12:38:11 följande:
    Ärligt talat, en person som inte håller sin toalett ren vore utesluten som någon som helst slags partner för mig. Jag vill helst vara tillsammans med personer som inte bajsar överhuvudtaget. Det är en förfärlig ovana.
    Ha Ha Ha Ha
  • Anonym (Äckligt)

Jag gör ingenting, det är inte min sak!

• Anonym (humlan)

Jag skulle nog ta bort det även om det känns äckligt, skulle tycka det var pinsamt om han gick på toaletten en stund efteråt och trodde det var jag.. Det behöver ju inte vara hans, kanske hade han en kompis hemma som lämnade kvar det så..

• Ermenegildo
    Anonym (humlan) skrev 2013-04-18 13:29:32 följande:
    Jag skulle nog ta bort det även om det känns äckligt, skulle tycka det var pinsamt om han gick på toaletten en stund efteråt och trodde det var jag.. Det behöver ju inte vara hans, kanske hade han en kompis hemma som lämnade kvar det så..
    Om han har kompisar som kommer hem och bajsar hos honom utan att spola ordentligt borde det också vara nog för att säga upp bekantskapen. 

Jag tror det handlar om samma personer som inte kan uttala "sj"-ljud. När de ska säga "chans" elller "champagne" uttalar de det som när man harklar sig långt ner i halsen, "schans" "schampanj" ungefär som holländarna håller på. Troligen säger de "pogram" också. Vidrigt.

Lär er diktion och håll snyggt i era toaletter, säger jag. 
  • Lufsan

Min sambo lämnar ALLTID toan så haha! Han sa till mig någon gång när jag frågade hur ofta de brukade göra rent toan hemma att "Vi behövde nog aldrig det, den blev aldrig smutsig" hahaha. Snacka om att han helt har missat att någon annan gjort rent den efter honom varje gång. =P 

Om detta hände på en dejt skulle jag inte bry mig det minsta.  

En dag i sänder.
Svar på tråden Vad gör ni om ni hittar detta hemma hos ragget?