• Isaksmamma10

Barn -13 i Kungälv

Hej.
    Jag väntar mitt 2:a barn BF 17/6. Skulle gärna lära känna andra  föräldrar som väntar smått under 2013. är inflyttad från andra sidan Sverige så har inte så många vänner här. 
    Någon mer som väntar smått under 2013 och vill kanske ses med dom små senare? 

• Svar på tråden Barn -13 i Kungälv
  • Isaksmamma10

Hej.
    har totalt glömt bort att titta in här, så ursäkta mitt sena svar! :) Jag bor utanför Kärna, vart bor ni? Då har du redan en liten hemma nu Glad Är det ditt första? Jag har bara 2 veckor lite drygt kvar nu innan den här lilla tösen är beräknad! :) 

• Hevi

Hej! Jag har 2 söner födda 2010 & 2013 och skulle gärna träffas om det fortfarande är aktuellt

• Cogito ergo sum
    Hevi skrev 2013-08-15 21:49:27 följande:
    Hej! Jag har 2 söner födda 2010 & 2013 och skulle gärna träffas om det fortfarande är aktuellt
    Det har jag med. Glad Skulle inte heller ha något emot att träffa folk.
  • Hevi

Då tycker jag att vi styr upp en liten träff, vi kan ju avvakta några dagar och se om det är fler som vill vara med Fast jag slant på tangenterna för min lilla son är faktiskt född 2012 men det kanske går bra ändå

• Cogito ergo sum
    Hevi skrev 2013-08-15 22:08:50 följande:
    Då tycker jag att vi styr upp en liten träff, vi kan ju avvakta några dagar och se om det är fler som vill vara med Fast jag slant på tangenterna för min lilla son är faktiskt född 2012 men det kanske går bra ändå
    Det låter som en bra ide. 
  • min älskling

Hej på er!! Har ni kvar tråden tro :) Jag har en son -06 och en dotter född i aug -13 Så jag är gärna med här och träffas :)

Svar på tråden Barn -13 i Kungälv