Ssri mot ångest yrsel
Någon som ätit detta mot ångest yrsel? Berätta gärna allt. Eller ni som äter det för något annat? Är så rädd för biverkningarna. Tack på förhand
Någon som ätit detta mot ångest yrsel? Berätta gärna allt. Eller ni som äter det för något annat? Är så rädd för biverkningarna. Tack på förhand
Jag har ätit seroxat mot panikångest, hade även yrsel. Dom första 2 veckorna gick jag igenom alla biverkningar men det var ingenting jämfört med hur dåligt jag mått av ångesten. För mig funkade det jättebra.
Har också problem med ångest yrsel i perioder. När det väl kommer kan jag inte sluta tänka på det och blir helt fixerad vid det. Skit jobbigt är det. Fick du medecinen utskriven på en gång av läkaren och vad får du får hjälp?
Jag har lidit av yrsel i fyra år dagligen gått igenom alla undersökningar som finns, men dom säger det är ångest yrsel. Gick hos KBT och blev lite bättre men känns som jag är på väg tillbaka nu och får panik. Vet ni vilka som är dom mildaste av alla tabletter?
Jag började äta seroxat för 15 år sen, gick till vårdcentralen o fick medicin direkt. Så länge jag åt medicinen mådde jag helt bra, ingen ångest alls. Har försökt sluta med tabletterna med några års mellanrum men då har symtomen kommit tillbaka. Haft 1 års uppehåll vid graviditet o amning men efter första barnet fick jag börja med tabletter igen, nu har jag haft uppehåll i snart 1 år när jag fått mitt andra barn o kanske slipper jag börja igen.
Cipralex ska vara bra har jag hört.
Tack för alla svar
Vet någon vilka tabletter som har mest biverkningar?
Ingen?