Kan man rädda ett dött äktenskap?
Vi har haft ett extremt turbulent förhållande med mycket starka känslor I början var det ren skär passion blandat med hemsk svartsjuka. Livsfarlig kombination men ändå härlig. Efter det att vi gifte oss för 7 ,5 år sedan har saker och ting lugnat sig. Men efter det klassiska 2 barnet har vi blivit som förbytta, han hävdar att det har att göra med att han aldrig kan lita på mig jag har gjort mina grejer som jag inte varit så stolt över men det har han också. Jag är mer inne på att det tagit slut på grund av att jag har gett upp hela mitt liv efter honom. Jag har gjort det av egen fri vilja men omedvetet. Förstår ni vad jag menar ? Helt plötsligt har hans liv blivit vårt. Upptäckten kom som ett brev på posten och min känslor mot honom svalnade kvickt. Nu kommunicer vi inte alls vi delar inget. Jag skulle handen på hjärtat inte bry mig om han kom hem och sa att han hade träffat någon annan! Sjukt va! Jag vill ju att det ska fungera för barnens skull men det gör ju inte det!! Finns det någon där ute som varit med om något liknade så att det sedan har vänt? Han går och väntar på att jag ska göra allt bättre. Men jag orkar inte spela hans härskar spel. Där man ska gissa sig till vad han vill ha. Han tycker ju själv att han aldrig gjort nåt fel. Så trött på det här spelet finns det hopp?