Fotfetischism!
Hej,
jag har kommit i kontakt med en kille inne på en dejtingsajt som visat sig vara fotfetischist. Han har berättat att han gillar att slicka tjejers fötter och själva förnedringsgrejen med det. Jag har alltid varit väldigt öppensinnad av mig och känner mängder med folk som har olika fetischer, dessutom räknar jag mig själv som förhållandevis dominant med rätt kille.
Först när han berättade om sin fotfetischism tänkte jag inte så mkt på saken, men nu när jag har hunnit smälta det tycker jag att det skulle vara både vackert och sensuellt att få fötterna slickade/kyssta av honom. Faktum är att det tänder mig ordentligt. Skulle inte vilja att vem som helst gjorde det, utan denna kille specifikt. (Ja, vi har träffats IRL.)
Nu är dock frågan... jag är ju ute efter en seriös relation och känner mig lite småförälskad i honom. Vill därför inte bli utnyttjad för att han ska få sina lustar tillfredsställda. Jag vill ju vara mer än så.
Jag undrar också om det finns nån fotfetischist här på forumet som kan berätta för mig vad det är för typ av känslor detta framkallar. Jag har försökt sätta mig in i det själv och har fått för mig att det är nån slags tillgivenhet, trygghet, dyrkan och underkastelse. Stämmer det? Iofs kan det ju vara olika för olika människor, men hur är det för just dig? Och så undrar jag om det är vanligt att kvinnor tänder på att få sina fötter slickade?
Jag har varit med om det vid ett tillfälle förut, under sexakten, när mitt ex började kyssa mina fötter. Han gjorde det så naturligt och har väl ingen sån böjelse heller, men det var iaf riktigt eggande. Sen har jag väl alltid varit ganska lekfull av mig och använt det jag haft närmast killens kuk för att smeka honom med, ibland har det blivit foten. Ser det inte som ngt konstigt alls, bara vackert...
Fotfetischister! Berätta gärna hur ni tänker. Varför tänder ni på fötter?

Så synd då. Men ja, sandaletter, flip-flops o liknande.