• Anonym

Fotfetischism!

Hej,

jag har kommit i kontakt med en kille inne på en dejtingsajt som visat sig vara fotfetischist. Han har berättat att han gillar att slicka tjejers fötter och själva förnedringsgrejen med det. Jag har alltid varit väldigt öppensinnad av mig och känner mängder med folk som har olika fetischer, dessutom räknar jag mig själv som förhållandevis dominant med rätt kille.

Först när han berättade om sin fotfetischism tänkte jag inte så mkt på saken, men nu när jag har hunnit smälta det tycker jag att det skulle vara både vackert och sensuellt att få fötterna slickade/kyssta av honom. Faktum är att det tänder mig ordentligt. Skulle inte vilja att vem som helst gjorde det, utan denna kille specifikt. (Ja, vi har träffats IRL.) 

Nu är dock frågan... jag är ju ute efter en seriös relation och känner mig lite småförälskad i honom. Vill därför inte bli utnyttjad för att han ska få sina lustar tillfredsställda. Jag vill ju vara mer än så. 

Jag undrar också om det finns nån fotfetischist här på forumet som kan berätta för mig vad det är för typ av känslor detta framkallar. Jag har försökt sätta mig in i det själv och har fått för mig att det är nån slags tillgivenhet, trygghet, dyrkan och underkastelse. Stämmer det? Iofs kan det ju vara olika för olika människor, men hur är det för just dig? Och så undrar jag om det är vanligt att kvinnor tänder på att få sina fötter slickade? 

Jag har varit med om det vid ett tillfälle förut, under sexakten, när mitt ex började kyssa mina fötter. Han gjorde det så naturligt och har väl ingen sån böjelse heller, men det var iaf riktigt eggande. Sen har jag väl alltid varit ganska lekfull av mig och använt det jag haft närmast killens kuk för att smeka honom med, ibland har det blivit foten. Ser det inte som ngt konstigt alls, bara vackert... 

Fotfetischister! Berätta gärna hur ni tänker. Varför tänder ni på fötter? 

• Svar på tråden Fotfetischism!
  • Anonym

Finns ingen här? 

• Anonym (weirdo)

Fötter..usch..avtändande..såvida de inte är i tretorns gummistövlar eller haglöfs kängor..ouusch..what a rush..

• Chocoholica

Först vill jag säga att jag tänder inte på fötter. Sen så är det inget som säger att du inte kan få ett bra, fint och seriöst förhållande med din nya kille bara för att han går igång på dina fötter. Det ena utesluter inte det andra.

• Anonym
    Chocoholica skrev 2013-04-20 00:27:51 följande:
    Först vill jag säga att jag tänder inte på fötter. Sen så är det inget som säger att du inte kan få ett bra, fint och seriöst förhållande med din nya kille bara för att han går igång på dina fötter. Det ena utesluter inte det andra.
    Nu är han visserligen bara en dejt än så länge, om ens det. Vi får se. Men jo, du har nog rätt i det... 
  • fot anders

Hej,

Jag har gillat kvinnofötter/ben/skor ända sedan tonåren och tänder oerhört på sexiga kvinnoben
    i nylonstrumpor och högklackat. Min fru brukar låta mig få "leka"  med hennes sexiga fötter ibland vilket är otroligt tändande.  För min del består upphetsningen mycket av det visuella och att få smaka/känna på hennes fötter.

Efter att ha fått njutit fullt ut brukar denna lilla böjelse också bli mer avdramatiserad och vi älskar på "vanligt" sätt.
    (Vilket vi iofs gör ofta utan att fetish-delen behöver vara inblandad).

Om du själv också tänder på att han leker med dina fötter är det ju bara ett plus, så släpp loss i så fall och bara njut......

Mvh
    Anders

• Anonym (Jack)

Jag tänder på vackra fötter och min fru likaså. Vi går båda igång på en massa annat också så jag vill väl inte kalla det en fetish direkt så, men det är ett vanligt förekommande inslag.
    Finns inget rollspel / dominans inblandat i den biten, mera sensuellt men ändå sexigt.
    Svårföklarat men för oss är fötterna som att trycka på en knapp liksom.

Fast om din dejt gillar "förnedringsgrejen" spelar han sannolikt i en annan liga än oss. Lite åt "trampling" hållet kanske?

Även om det är så behöver ju inte det överskugga förhållandet även om han har den fetishen.
    Han har ju öppet berättat för dig och så länge allt inte cirkulerar kring dina fötter hela tiden så har han väl ett intresse för hela dig som person. Glad

• Anonym (Rosen)

Hej Ts
    För ca 1 år sen dejtade jag en kille med fotfetich. Han var fullt ut öppen med sin fetisch men vågade inte helt ut agera ut den. Jag berättade att jag inte hade problem med det och var villig att testa. (hade då aldrig varit med om det förut)
    Det slutade med att vi slutade träffas efter några månader. Jag tyckte om honom, men jag kände mig faktiskt lite utnyttjad kan jag känna så här i efterhand. Jag lånade ut mina fötter men fick typ inget jag gillade tillbaka trots att jag sa till om det. 
    Så se till du också får fokus på sånt du gillar också och att ni kan kompromissa. Blir ni kära i varandra så klart ni kan ha ett fungerande förhållande även i längden! 

• Tjolahopp02

Jag är kille och har gillat tjejfötter så länge jag kan minnas. Det började redan i barndomen, mer som en nyfikenhet. Sen blev det mer sexuellt. Själva utseendet, smaken, lukten osv är riktigt tändande.
    Men det betyder inte för den sakens skull att själva tjejen glöms bort. Att gilla fötter är väll som att gilla bröst, typ. 

• Mannen 58

Ibland kan jag undra om fotfetischister inte har fått komma mamma närmare än att se hennes fötter. 
    De har fått bli liggande på golvet och mammas fötter har blivit mycket viktiga.

Kan han inte älska dig och med dig på vanligt sätt så .... säg adjö.... 

• Som snö

58: Medan dom dom som tänder på fittor fått ligga på golvet och titta upp i mammas skrev?
    Ditt resonemang låter lite...märkligt. Frågan är vad du fick se som barn...

• Borkason

Jag har också funnit kvinnofötter upphetsande ända sen barnsben.

Vad som är upphetsande med foten är svårt att säga, men jag kan säga att halva grejen handlar om tårna. Dvs ser man en tjej med träskor där bara hälen syns så är det inte lika upphetsande. Fotsulorna är också väldigt vackra att se. Tånaglarnas form spelar också in: De ska vara något så när kvadratiska och jämna kanter. Det värsta jag vet är de korta, ingrodda naglarna.
    Många fotälskare verkar tända på det snuskiga med fötter, alltså fotsvett och smuts. Jag är tvärtom, jag kräver renbadade och omskötta fötter, typ sådana du ser på reklambilden för fotprodukter.
    Jag avskyr också nagellack på tårna! Rejält avtändande! Ju intensivare och mörkare färg desto värre. Således kan glans och svaga nyanser i rosa eller silver gå an. Det värsta som finns är den vidriga körsbärsröda färgen... huga!
     Trampling är inget för mig. Massera, kyssa och suga är min grej. 
    Något som vore riktigt spännande vore att träffa en tjej som på nåt vis visste om att man älskar fötter och fotflörtar med en. En sån tjej som är medveten om sina fötter, sitter med uppdragna ben, tar på sina fötter, viftar med dem, ber om fotmassage. :)

Lite av mina tankar kring min fotfetishism.      

• udda man lkpg

Frågan är ju lite konstig... Hurdå hur man tänker? Tänder man på en grej så gör man det, det är väl inget man tänker igenom. Det är väl som att tända på rumpor eller bröst - finns väl ingen logisk förklaring. Om man tycker att fötter är sexiga och dessutom är undergiven så blir det lite mer också - man tänder på underkastelse och att kyssa någons fötter symboliserar underkastelse.
    Frågan som du ställer - "vill han ha mig eller mina fötter" är väl mer generell och brukar ofta ställas av kvinnor: "vill han ha mig eller vill han ha sex". Sånt brukar man kunna lista ut och det ena utesluter inte det andra.

• Veteguden

Tänk vad mycket olika känslor ämnet fötter drar upp.:) Nu till svaret: Jag är själv en stor dyrkare av kvinnofötter och ser det som nåt jag är stolt över, men gärna inte pratar om då jag tycker det är en lite mer privat angelägenhet. Jag ser absolut inget fel med att dejta en fotdyrkare, då dom oftast hämtar sin sexuella drift genom en kvinnas fötter. Är han bara mån om att tillfredsställa dig med vad du vill ha tycker jag du ska go for it!

För den ovetande så innehåller fötterna extremt många punkter som är kopplade till olika kroppsdelar och stimuleras dessa "rätt" kan man bli rejält upphetsad, om det finns sexuella laddningar.

Testa er fram, var kreativ och lek fram lusten hos er båda med dina fötter som verktyg.

Rollekar funkar. Låt honom börja och låt slutet bli att han tillfredsställer dig.:)

• footlover66
    Hi everyone!

I'm doing my PhD study in Uppsala and I'm a foot lover just to be trampled by slender just feet of graceful girls. Du kan stå på mitt ansikte for en stund hvis du er skinny.

If anyone interested in this and would like to have a try, please send an email to me ~ 

email: zhongzhuangjibing@126.com

Best,
    Charles
  • Anonym (T)

Man tänder på det bara, precis som ex bröst eller rumpor. Går inte att förklara varför riktigt eller hur. Det är ju en drift 

sen är jag inte undergiven som en del skriver att man är. 

• Pussan

Som jag har förstått det tycker många killar att fötter är den mest kvinnliga kroppsdelen, efter bröst och rumpa.
    Dvs bara fötter i snygga (sexiga) skor. 
    Och det tycker nog vi också? i många fall. Vi filar och fixar dem, smyckar dem med målade naglar och länkar och har på oss skor som bara är några små remmar med höga klackar och/eller platåer. 
    Jag tänder absolut på att killen slickar mina fötter, kysser dem eller liknande. Jag har gjort dem fina för att de ska bli uppmärksammade och uppskattade och vara sexiga så det är härligt att han gillar dem.
    Avskyr när jag måste börja ta på mig hela skor på hösten. Även om det finns vrålsnygga boots och stövlar så känner jag mig mycket sexigare med bara fötter.

• Anonym (Nyfiken)
    Pussan skrev 2023-08-20 23:02:36 följande:

Som jag har förstått det tycker många killar att fötter är den mest kvinnliga kroppsdelen, efter bröst och rumpa.
    Dvs bara fötter i snygga (sexiga) skor. 
    Och det tycker nog vi också? i många fall. Vi filar och fixar dem, smyckar dem med målade naglar och länkar och har på oss skor som bara är några små remmar med höga klackar och/eller platåer. 
    Jag tänder absolut på att killen slickar mina fötter, kysser dem eller liknande. Jag har gjort dem fina för att de ska bli uppmärksammade och uppskattade och vara sexiga så det är härligt att han gillar dem.
    Avskyr när jag måste börja ta på mig hela skor på hösten. Även om det finns vrålsnygga boots och stövlar så känner jag mig mycket sexigare med bara fötter.

Utifrån det som du nyss skrev förstår jag att du under sommaren föredrar sandaletter.

Lite synd - min bild av dig var en livsbejakande person som gärna bär klassiska eleganta pumps när du vill vara förförisk.

Så kan det vara i livet.
    Men kul att du bjuder på dig själv Glad
  • Pussan
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-08-20 23:31:37 följande:
    Utifrån det som du nyss skrev förstår jag att du under sommaren föredrar sandaletter.

Lite synd - min bild av dig var en livsbejakande person som gärna bär klassiska eleganta pumps när du vill vara förförisk.

Så kan det vara i livet.
    Men kul att du bjuder på dig själv Glad
    Flört Så synd då. Men ja, sandaletter, flip-flops o liknande.
    Pumps tycker jag är för instängt på sommaren. 
    Men jag tycker att jag är livsbejakande ändå!
Svar på tråden Fotfetischism!