• Dasy

    Ensam

    Jag är 42 år men känner mej som 25.jag har man och barn 2 stycken som är stora barn. Jag tyckter om djur .Har hund och katt. Jag söker vänner av alla de slag.Jag är nyfiken på att träffa lite nya människor och lära känna dem. JAg gillar att gå ut och dansa ta en öl,snacka skit över en fika.promenera göra utflykter.mm.jag söker vänner i förtsa hand i Småland/Kronobergs län. Självklart så får ni andra skriva vart ni än bor i landet. Jag har en hundar och katter som varit min räddning många gånger.Träna hundar. Annars blir det sitta inne ganska mycket vinterhalvåret.. Promenera vara ute är annars nått jag gillar. Ska börja träna igen på gym. Har sjungit i kör,nått jag gärna  tar upp igen. Annars är jag öppen att hitta på allt möjligt. Jag söker tjej eller par också så man kan göra saker tillsammans också. Du ni får vara hur ni vill och i vilken ålder som helst. Då det inte har så stor betydelse. Du får gärna vara dagledig i bland för det är jag. Jag har inga krav på hur nån ska vara bara vi funkar tillsammans. Gå på bio, Äta middag, Promenera, Ta en öl, Dansa, Shoppa gå på stan, Fika, Göra nån utflykt med och utan familj. Djupare diskussioner, Nattklubbar / Pubar, Dans, Utövar sport, Bilar / MC, Djur, Sällskapsspel / Kortspel, Sång / Spela instrument. Cykling, Ridsport, Gym, Workout, Biljard / Snooker. Disco, Hårdrock, Jazz, Klassisk / Opera, Körmusik, Reggae, Techno, Trance / Goa Utåtriktad, Social, Blyg, Försynt, Pratar om allt, Har inga nära vänner, Känner mig ofta ensam, Planerar sällan in någon aktivitet på helgerna, Jag önskar en mer aktiv fritid. Sol och bad, Åker utomlands, Se nya städer / platser / länder. Jag har funktionshinder m.m. Hör av er om detta låtter intressant på denna E-mail: Mvh. [email protected]          
  • Svar på tråden Ensam
  • Dasy
    Jag är 42 år men känner mej som 25.jag har man och barn 2 stycken som är stora barn. Jag tyckter om djur .Har hund och katt. Jag söker vänner av alla de slag.Jag är nyfiken på att träffa lite nya människor och lära känna dem. JAg gillar att gå ut och dansa ta en öl,snacka skit över en fika.promenera göra utflykter.mm.jag söker vänner i förtsa hand i Småland/Kronobergs län. Självklart så får ni andra skriva vart ni än bor i landet. Jag har en hundar och katter som varit min räddning många gånger.Träna hundar. Annars blir det sitta inne ganska mycket vinterhalvåret.. Promenera vara ute är annars nått jag gillar. Ska börja träna igen på gym. Har sjungit i kör,nått jag gärna  tar upp igen. Annars är jag öppen att hitta på allt möjligt. Jag söker tjej eller par också så man kan göra saker tillsammans också. Du ni får vara hur ni vill och i vilken ålder som helst. Då det inte har så stor betydelse. Du får gärna vara dagledig i bland för det är jag. Jag har inga krav på hur nån ska vara bara vi funkar tillsammans. Gå på bio, Äta middag, Promenera, Ta en öl, Dansa, Shoppa gå på stan, Fika, Göra nån utflykt med och utan familj. Djupare diskussioner, Nattklubbar / Pubar, Dans, Utövar sport, Bilar / MC, Djur, Sällskapsspel / Kortspel, Sång / Spela instrument. Cykling, Ridsport, Gym, Workout, Biljard / Snooker. Disco, Hårdrock, Jazz, Klassisk / Opera, Körmusik, Reggae, Techno, Trance / Goa Utåtriktad, Social, Blyg, Försynt, Pratar om allt, Har inga nära vänner, Känner mig ofta ensam, Planerar sällan in någon aktivitet på helgerna, Jag önskar en mer aktiv fritid. Sol och bad, Åker utomlands, Se nya städer / platser / länder Hör av er om detta låtter intressant på denna E-mail: Mvh. [email protected]                
  • Anders 150
    Dasy skrev 2013-04-19 16:53:22 följande:
    Jag är 42 år men känner mej som 25.jag har man och barn 2 stycken som är stora barn. Jag tyckter om djur .Har hund och katt. Jag söker vänner av alla de slag.Jag är nyfiken på att träffa lite nya människor och lära känna dem. JAg gillar att gå ut och dansa ta en öl,snacka skit över en fika.promenera göra utflykter.mm.jag söker vänner i förtsa hand i Småland/Kronobergs län. Självklart så får ni andra skriva vart ni än bor i landet. Jag har en hundar och katter som varit min räddning många gånger.Träna hundar. Annars blir det sitta inne ganska mycket vinterhalvåret.. Promenera vara ute är annars nått jag gillar. Ska börja träna igen på gym. Har sjungit i kör,nått jag gärna  tar upp igen. Annars är jag öppen att hitta på allt möjligt. Jag söker tjej eller par också så man kan göra saker tillsammans också. Du ni får vara hur ni vill och i vilken ålder som helst. Då det inte har så stor betydelse. Du får gärna vara dagledig i bland för det är jag. Jag har inga krav på hur nån ska vara bara vi funkar tillsammans. Gå på bio, Äta middag, Promenera, Ta en öl, Dansa, Shoppa gå på stan, Fika, Göra nån utflykt med och utan familj. Djupare diskussioner, Nattklubbar / Pubar, Dans, Utövar sport, Bilar / MC, Djur, Sällskapsspel / Kortspel, Sång / Spela instrument. Cykling, Ridsport, Gym, Workout, Biljard / Snooker. Disco, Hårdrock, Jazz, Klassisk / Opera, Körmusik, Reggae, Techno, Trance / Goa Utåtriktad, Social, Blyg, Försynt, Pratar om allt, Har inga nära vänner, Känner mig ofta ensam, Planerar sällan in någon aktivitet på helgerna, Jag önskar en mer aktiv fritid. Sol och bad, Åker utomlands, Se nya städer / platser / länder. Jag har funktionshinder m.m. Hör av er om detta låtter intressant på denna E-mail: Mvh. [email protected]          
    är inte par eller tjej men lär gärna känna dig bättre
    Tobben 
  • Dasy
    Anders 150 skrev 2013-04-22 05:46:25 följande:
    är inte par eller tjej men lär gärna känna dig bättre
    Tobben 
    En kvinna/mamma/fru!
Svar på tråden Ensam