• LillTjejen

Nya vänner sökes i Kungälv med omnejd

Söker nya vänner att hitta på roliga saker med; promenera, fika, bio eller bara prata med.

Jag är en tjej på 39 år som är barnslig, påhittig och social. Jag gillar att skratta, laga mat, dansa, promenera, tycker om havet, skogen, djur och natur. Jag värdesätter ärlighet och omtänksamhet. Vill du också ha någon att hitta på saker med, sitta på ett fik eller bara vara. Det skulle vara kul om du hör av dig.

• Svar på tråden Nya vänner sökes i Kungälv med omnejd
  • Signa tur

Bor i Ale med mina två barn och våra två katter. Jag blir 39 år snart. Vore kul att lära känna lite nytt folk:)

Jag tycker också om det enkla i livet. Jag vill påstå att även jag uppskattar ärlighet och omtanke.

Jag kan också vara barnslig och jag kan bjuda på mig själv med mina dåliga skämt.

• McAnus

Hejsan Glad

Jag är en man på 54 år och bor i göteborg. Jag är väldigt lätt och okomplicerad att umgås med. Uppskattar ärlighet och uppriktighet, skönt att veta var man har varandra :)

Gillar musik, film, humor, prata och lyssna, laga mat (makaroner), promenader, foto. Fika lät kul

Jag är rätt så ung i sinnet och spontan. Behöver inte planera så mycket för att umgås. 

• LillTjejen
    Signa tur skrev 2013-04-19 21:58:54 följande:
    Bor i Ale med mina två barn och våra två katter. Jag blir 39 år snart. Vore kul att lära känna lite nytt folk:)

Jag tycker också om det enkla i livet. Jag vill påstå att även jag uppskattar ärlighet och omtanke.

Jag kan också vara barnslig och jag kan bjuda på mig själv med mina dåliga skämt.

Hej,
    vad roligt att du skriver Glad.
    Ja, det skulle vara kul med lite nya bekantskaper (jag söker tjejkompisar, vilket jag glömde skriva ovan).

Hur gamla är dina barn? Vad har du för intressen?    
  • Signa tur

Mina barn är 4 och 12 år. Hade du barn eller?

Intressen, ja djur älskar jag. Vi har två katter, hoppas en dag tiden räcker till så vi kan skaffa hund också:) Annars gillar jag naturligtvis också barn men jag gillar "när det händer lite" överlag.

Är du uppvuxen i Kungälv?

Svar på tråden Nya vänner sökes i Kungälv med omnejd