Lyrica. Farligt?
Har tagit 12st 75g Lyrica. Vad händer med kroppen. Kommer jag däcka? Måate jag in poå sjukan?
Har tagit 12st 75g Lyrica. Vad händer med kroppen. Kommer jag däcka? Måate jag in poå sjukan?
Vad är det?? Är det nått smärtställande??
Det var ju lite dumt. Läs på FASS istället vid överdosering eller ring 1177
Varför tog du den dosen?
Aj då! Det lät inge bra! :/ ring 1177 och fråga!
Oj. Hoppas allt går bra!
Jag är nere i en svacka och är deprimerad och vill inte leva mer. Jag vet att manninte dör av denna dos. Men Så jag tog alla jag hade kvar ändå.. kanske man lugnar hjärnan lite. Jag är så trött på alla tankar som snurrar.
Människor som använder Lyrica som drog brukar ta kring 1000mg. Så jag gissar att du inte behöver in till sjukhuset, MEN - ring gärna sjukvårdsupplysningen ändå för säkerhets skull.
Det är ingen fara. Jag tar själv medicinen. Har även tagit gabapentin tidigare. Då tog jag en jävla massa och fick krampanfall. Detta är lite mildare än lyrica. Man ska ändå va försiktig. Fast jag förstår exakt hur du känner. Ä också jävlig nere. Förlåt om det blev osammangängande eller så, skriver från mobilen.
Snälla förklara för mig poängen med att överdosera måttligt på lyrica för jag förstår det inte??!??? Du trodde väl inte att det skulle föra med sig nåt som helst positivt eller??