• Anonym (har ont + är arg)

ALLA mina bh:ar skaver, AJ!

Mina BH:ar skaver! Jätte mycket, det gör suuper ont efter ett tag. Får röda märken och allt. :( spelar ingen roll om jag köper/prövar en bh utan bygel eller med, båda skaver, det spelar ingen roll om jag prövar/köper några/någon storlek större eller mindre, allt skaver, spelar ingen roll om jag köper/provar en push-up bh elr en mjuk-bh, båda skaver! Till och med sport-bh:n skaver!! Vet fan inte vad jag ska ta mig till!! Har ni samma promlem som jag??
    Är det någon som har tips på vart man kan köpa riktigt bra och bekväma BH:ar? Hur hittar man den rätta BH:n? Någon som vet det?

GråterObestämdRynkar på näsanSkrikandes{#emotions_dlg.djavulsk}Demon
    Har storlek 80-85C förresten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-19 18:29
    Är 175cm lång och väger ca 76-77 kg. Tränar lite varje dag och går ofta ut och går, så jag är inte precis överiktig eller så bara lite mullig :3

Så bh:arna skaver väl inte bara för att jag har lite hull på magen osv. Har ju iofs lite valkar på ryggen, men inte där bh:n sitter...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden ALLA mina bh:ar skaver, AJ!
  • Anonym

Man går till en bra underklädesaffär, ta gärna med dina gamla bh och visahur de ser ut och var problemen uppstår.

Anonym skrev 2013-04-19 18:29:04 följande:
    ta gärna med dina gamla bh och visahur de ser ut och var problemen uppstår.
    Super bra ide! :) tack.
  • Dr Mupp

Man går till en bra underklädes affär. Många går med fel storlek på BH. Oftast för stort runt om och för liten kupa. 

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • savu

Är du helt säker på storleken? Mina skavde förr i tiden när jag hade för stor. Nu har jag gått ner i omfång och upp i kupa (från 75c/80b till 70e) och de skaver aldrig.

Var man kan köpa beror ju på var du bor?

Det skaver mest under tuttarna där bygeln är (skaver på samma ställe även fast jag har en bygelös bh)... Skaver oxå på sidorna mellan tuttarna och ryggen, skaver ochså lite på ryggen med.

FAN, va arg man blir på det.

Har bygelös bh på mig ibland och ibland inte.
    Brukar oftast ha på mig en boombshell bh eller en push-up.

Ni som tycker era bh:ar skaver, Var någonstans skaver dom för er då? :) lite nyfiken bara.

Jag får ännu mer valkar än vad jag egentligen har av mina bh:ar, det syns när jag har tajtare kläder på mig, det är jättefult. :s

Det är så skönt att ta av sig dumma bh:n när man kommer hem efter en lång arbetsdag :)

Köper oftas mina bh:ar på Lindex och H&M, var köper ni era?

Svar på tråden ALLA mina bh:ar skaver, AJ!