• didda

Ellos rabattkod

Finns det någon vänlig själ som har en rabattkod som funkar på varumärken på Ellos? Det är bråååååttom Tack på förhand!

• Svar på tråden Ellos rabattkod
  • didda
    silasmamma skrev 2013-04-19 23:39:21 följande:
    Sök på rabatt på Ellos på google

silasmamma skrev 2013-04-19 23:39:21 följande:
    Sök på rabatt på Ellos på google

Har gjort det såklart men hittar ingen som fungerar på varumärken. Tack för tipset
  • IsDimma

Din egen sida på ellos? Där brukar iaf för mig finnas en hel del att välja på.

• didda
    IsDimma skrev 2013-04-20 02:09:08 följande:

IsDimma skrev 2013-04-20 02:09:08 följande:

Finns tyvärr bara sådana som inte gäller på det jag ska köpa (converseskor). Det finns iofs en men då måste jag handla för 900kr o det vill jag inte. Tänkte om det fanns någon med 40% på även varumärken.
  • Lijkan
    didda skrev 2013-04-20 07:45:14 följande:
    Finns tyvärr bara sådana som inte gäller på det jag ska köpa (converseskor). Det finns iofs en men då måste jag handla för 900kr o det vill jag inte. Tänkte om det fanns någon med 40% på även varumärken.

beställ från england istället. Där kostar skorna mindre. Sök på billiga converse england på google.
  • Mate1331

Om du ska beställa från Ellos ska du inte ha bråttom. Har beställt ett par skor för 1,5 månader sedan. De har fortfarande inte kommit. Leveransdatumet skjuts uppmgång på gång. Har ringt kundtjänst 5 gånger och de är otrevliga och inte alls tillmötesgående.

Svar på tråden Ellos rabattkod