Drömtydning? Vad betyder drömmarna? Ni som tror på det undermedvetna.
Jag har vid några tillfällen drömt saker som slagit in. Inga stora grejer men precis som jag känt på mig vad saker om skulle hända.
Någon gång har ord kommit till mig. Ett ord som visade vara ett lösenord som jag egentligen inte alls hade med det och göra men jag fick upp ordet i en dröm och när jag vaknade visste jag att ordet var lösenordet och det stämde.
Jag lever med en man sen över 10år tillbaka....vi är lyckliga men vi har kanske aldrig haft den där galna härliga passionen.
Vårt förhållande var väldigt stormigt de första åren. Det är inte förrän kanske de sista 4 åren som vi haft ett bra förhållande och som jag känt att jag kan lita på honom och tillåta mig att vara lycklig till 100%.
Detta har resulterat i att jag ibland känt att jag gått miste om mycket, stor kärlek som vi borde känt iaf i början av vårt förhållande.
Men istället blev jag sårad många gånger och kände under lång tid sorg och olycka istället.
Jag behöver inte höra hur dum jag är att jag stannat....vi var unga och saker och ting är glömt och förlåtet!
Min syster har blivit spådd och jag själv har också blivit spådd då båda två sagt att det finns en annan man för mig. Detta sas för många år sen mitt i allt strul....men som sagt vi gick vidare i vårt förhållande med varandra.
För ett tag sen drömde jag en dröm då jag träffade av en slump inom jobb en man som jag aldrig sett tidigare. (Jag vet inte om det bara är jag men jag drömmer alltid vad jag minns om folk som jag känner igen eller har nån kontakt med?)
Den här mannen var så otroligt fin och vacker och jag sökte upp honom igen i min dröm. Jag minns inte exakt men vi blev iaf kära och jag kände en sån stark kontakt och någon dragning både i denna dröm men även efteråt.
Jag kan inte riktigt släppa denna dröm, den kändes så tydlig och verklig. Jag lämnade min nuvarande man för denna man i min dröm.
Vad tror ni detta betyder?
Kan man drömma om framtiden?
Säger drömmen mig något om att jag innerst inne inte är lycklig i min nuvarande relation?