• Nille 1

Mobilt Bredbånd selges hvor i sverige?

Har mobilt bredbånd og når er på reise er det veldig greit og bruke pc fine ut veien sjekke opp hotell. nå er jeg så vant til og bruke internett at jeg føler meg litt låst uten! Min mobiltelefon er veldig dårlig så det mobile bredbåndet er bare til min pc.

nå har jeg mobilt bredbånd jeg har kjøpt i norge. dette er veldig dyrt og bruke i sverige! veldig dyrt!

Lurer på hva som selges i sverige hvor? hvilke butikker? ikke nettbutikker hvor må hente en vare på et posthus
    Jeg kan lite om mobilt bredbånd. er det nytt simkort jeg burde kjøpe?

sitter masse på internett noen dager leser avisen, mail, fakta, osv. men er bare for en kort periode noen ukerhvor jeg er i sverige nå. skal til sverige igjen senere også.

kontantkort til mobilt bredbånd hvor selges det? hvilke butikker? 

• Svar på tråden Mobilt Bredbånd selges hvor i sverige?
  • Nille 1

og så et veldig dumt spørsmål passer alle sim kort til alle modem eksempel passer et telia ice eller annet sim kort i et netcom modem?

• Frontline

Det finns att köpa lite varstans, på bensinmacken, matvaruaffären, 7-Eleven mm
    Det kommer nog att passa i ditt modem det skulle jag tro...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anders 150
    Nille 1 skrev 2013-04-23 01:14:55 följande:
    Har mobilt bredbånd og når er på reise er det veldig greit og bruke pc fine ut veien sjekke opp hotell. nå er jeg så vant til og bruke internett at jeg føler meg litt låst uten! Min mobiltelefon er veldig dårlig så det mobile bredbåndet er bare til min pc.

nå har jeg mobilt bredbånd jeg har kjøpt i norge. dette er veldig dyrt og bruke i sverige! veldig dyrt!

Lurer på hva som selges i sverige hvor? hvilke butikker? ikke nettbutikker hvor må hente en vare på et posthus
    Jeg kan lite om mobilt bredbånd. er det nytt simkort jeg burde kjøpe?

sitter masse på internett noen dager leser avisen, mail, fakta, osv. men er bare for en kort periode noen ukerhvor jeg er i sverige nå. skal til sverige igjen senere også.

kontantkort til mobilt bredbånd hvor selges det? hvilke butikker? 
    kolla tres hemsida jag använder tre till mitt mobila
  • PrikkenSin

Var du lurt på å bytte t Ice? Da har D samme i Norge og Sverige. Vi bruker det i lastbilan da vi kjøre på Norge og Sverige.

• Nille 1
    PrikkenSin skrev 2013-04-26 11:16:36 följande:
    Var du lurt på å bytte t Ice? Da har D samme i Norge og Sverige. Vi bruker det i lastbilan da vi kjøre på Norge og Sverige.
    hei takk for svar alle sammen:) lenge siden jeg har vert innlogget.

kanskje bytte til ice ja:) går det an og putte et ice sim kort inn i netcom modem?

Hørt at dekningen på ice er dårlig noen steder i Sverige? Merket noe dårlig dekning?  Var noen i norske som sa det og de hadde brukt ice veldig lite, så er ikke sikkert det er riktig..

• PrikkenSin

Det kjem no på korr i Sverige du er, er du langt ut på bygda er det dårligar dekning. Men æ bruker da ikke ice i Sverige da æ har svensktelefon. Æ syns bare det er dårlig dekning rundt Stavanger :P

• Nille 1
    PrikkenSin skrev 2013-05-02 14:58:39 följande:
    Det kjem no på korr i Sverige du er, er du langt ut på bygda er det dårligar dekning. Men æ bruker da ikke ice i Sverige da æ har svensktelefon. Æ syns bare det er dårlig dekning rundt Stavanger :P
    hva mener du med at du bruker svensktelefon. er det et egen abonnent? 
  • Nille 1

Fant ice abonnement som koster 175 nok for en uke. Jeg tenkte og bruke de i Sverige.
    Er det dyrt eller rimelig?

Hva skjer om en bestiller ice abonnement for bare en uke, mottar en sim kort i posten, hvor en skraper av kode når en skal bruke det??

• PrikkenSin

Er på nett med min iPhone når æ er i Sverige. 175kr/uke må vel hva okei hvis dy bare bruker det ei eller to. Ska du bruk det noen månad, eller treng det leng så blir det da dyrt med 175 i uka.

Svar på tråden Mobilt Bredbånd selges hvor i sverige?