• Anonym (Heartbroken)

Era bästa tips för att bota ett krossat hjärta!!!!

Som rubriken avslöjar - jag vill ha era bästa tips och idéer på hur man kommer över killen som krossade mitt hjärta för första gången i mitt liv! Alla råd är välkomna, galna som logiska, bara jag kan få den här underbara killen ur mitt hjärta och hjärna!! Glad

• Svar på tråden Era bästa tips för att bota ett krossat hjärta!!!!
  • Tess26

Finns nog inga lätta råd....det tar ett tag.Och det får ta ett tag. Hita påsaker för dig självoch lär dig ha roligt själv.ENdag har du glömt han :) Och nu ärdet ju snart sommar :) Lycka till!

• agua

Iväg på gymmet eller ut och spring lyssna hög musik och sluta tänk är mitt bästa råd :)

• Anonym (Heartbroken)

Tack för era råd! Jag försöker verkligen att tänka på annat, men det är fruktansvärt svårt..!

Och jag vill inte att det ska ta tid! Och jag vill ha den där känslan av att vara (lyckligt) kär igen! Började söka lite på dejtingsidan igen som jag är med på men vet inte om det är en bra idé heller. Kan man glömma någon genom att hitta någon annan eller måste man först glömma innan man hittar en ny kärlek? Någon som har haft erfarenhet på det planet?

• Tess26
    Anonym (Heartbroken) skrev 2013-04-23 11:02:35 följande:

Tack för era råd! Jag försöker verkligen att tänka på annat, men det är fruktansvärt svårt..!

Och jag vill inte att det ska ta tid! Och jag vill ha den där känslan av att vara (lyckligt) kär igen! Började söka lite på dejtingsidan igen som jag är med på men vet inte om det är en bra idé heller. Kan man glömma någon genom att hitta någon annan eller måste man först glömma innan man hittar en ny kärlek? Någon som har haft erfarenhet på det planet?

Setill att först trivas som fasen själv! Att ha ett eget liv. Självständig. Och reflektera över vad somgick feli den tidigare relationen så det inte begås sammamisstag igen! Vad hände i förra relationen? Lite lättare rådadå. Du ärju anonym så du kanske kan ge nån detalj i vad som blev fel?
  • Anonym (läkas)
    Anonym (Heartbroken) skrev 2013-04-23 11:02:35 följande:

Jag tror du måste läka ihop först... o sen blir du redo för att möta någon ny.
    Slicka dina sår... hur man nu gör det är jag dock sämre på att veta... 
  • Anonym (läkas)
    sextiotalist skrev 2013-04-23 11:19:00 följande:
    Tillåt dig sörja, men ha det inte som en livsuppgift. Det krossade hjärtat kommer att läka. Den underbara mannen kommer bli endast ett lyckligt minne.
    hur gör man då? hur kommer hjärtat att läka?? 
    man hör ofta om det.. men vete fan hur man/vad man ska göra.... 
  • sextiotalist
    Anonym (läkas) skrev 2013-04-23 11:21:02 följande:
    hur gör man då? hur kommer hjärtat att läka?? 
    man hör ofta om det.. men vete fan hur man/vad man ska göra.... 
    Tro mig eller ej, men tiden läker, jag har varit förkrossad, olyckligt kär, inte kunnat undvika killen ifråga, sett honom gå vidare med andra tjejer, en dag upptäcker man att man inte tänker på killen varje minut och helt plötsligt så finns han inte ens i tankarna längre.
  • Anonym (ensam)

Det är svårt att "glömma bort" ett 10-årigt förhållande...

• Tess26
    Anonym (ensam) skrev 2013-04-23 11:36:24 följande:
    Det är svårt att "glömma bort" ett 10-årigt förhållande...
    jag var gift. 2 barn. Det var pissigt i början. Men efter ett tag så blir det bra. Jag lovar. Men det tar tid. Man måste lära sig leva själv. Sen kan man börja dejta igen :)
Svar på tråden Era bästa tips för att bota ett krossat hjärta!!!!