• Baby Doll

Hur lång sommarlov får ert barn som är hemma med bebis?

En fråga bara- Hur lång sommarlov får ert barn som är hemma med bebis?

www.mybabydolls.blogg.se 
    5 barn under 4 år -www.mybabydolls.blogg.se-
  • Svar på tråden Hur lång sommarlov får ert barn som är hemma med bebis?
  • Baby Doll

Oj, skickade iväg frågan för fort.
    Menade- hur lång sommarlov får ert barn som är på förskolan, ni som är hemma med bebis? 

www.mybabydolls.blogg.se 

5 barn under 4 år -www.mybabydolls.blogg.se-
  • LilaRos

Förra sommaren när lillebror var knappa halvåret och storebror 2,5 så var han hemma 5 veckor.
    Denna sommaren har han 6 veckor ledigt. Lillebror skolas in direkt efter sommar uppehållet på dagis är det tänkt, men om han inte skulle göra det så skulle storebror vart hemma 1-2 veckor till.

• Gryntroll

Både förra sommaren när lillebror kom (efter 4 veckor) och denna blir det 8 veckor sommarlov för vår tjej som blir 4 i höst.

• flysan88

För vår 2.5 åring blir det 7 veckor.

• Emmis

Sex veckor får vår 4,5-åring. Förra sommaren fick hon tio - det var alldeles för många!

• Mimmi77

Förra sommaren blev det ca 2 månader. Var även ledig 2 månader i julas så i sommar blir det bara 6 veckor tror jag....

• Toppen9

9 veckor tar vi ihop sen återgår vi till vardagen lite innan det är dags för lillebrors inskolning och för mig att börja arbeta igen.

• cloudberry79

Han blir hemma från 1 juni tills skolan börjar i slutet av augusti, då han börjar sexårsverksamheten. Hela vår familj är hemma från midsommar och framåt, tills jag börjar jobba då i augusti och vi hittar på saker varje dag.

(M)amma till V -07 och E -12
Svar på tråden Hur lång sommarlov får ert barn som är hemma med bebis?