Hur fasen gör folk för att träffa sina partners?
Hej!
Jag är en 30something tjej, gay (med heterotendenser som jag nu är i färd med att göra mig av med då jag insett att de inte gör mig lycklig) som inte fattar hur folk gör för att träffa varann. Gahh! Detta är ju ett problem även för heteros (haft och har många vänner som bara velat en sak i princip och det är att träffa någon men inte gjort det) men känns ännu svårare som gay, dessutom om man, som jag, är "tjejjig", typ en vanlig tjej (med exeptionellt god smak förståss hehe) med stort intresse för kultur, kläder och design. Mindre intresse [ läs: inget alls ] för schalger, flanellskjortor eller nyfikna faghags. Jag känner det som jag faller mellan stolarna, jag passar varken in i gay eller heterovärlden.
Jag har provat QX Cruiser såklart, och klubbat sin beskärda del, men man tröttnar ju på o festa på tråkiga ställen tillslut bara för att det råkar finnas gaytjejer där.. Och när det kommer till kritan vill man ju träffa någon i vardagen, nån som man lär känna på riktigt ochsåvidare. Ska man behöva flytta till Sthlm för att hitta någon fin tjej? Måste jag kanske tatuera in i pannan att jag är gay för att locka till mig rätt personer? Eller är jag överdrivet neggo mot det utbud som finns? Mon dieu.
Finns det någon som känner igen sig? Eller bara har allmänna tankar kring detta, tas tacksamt emot också.