• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Attraheras du av en man som sminkar sig innan sex?
  • Neko

Annat: Det beror helt på hur bra han passar i det. Kanske hade varit lite trist att aldrig kunna ha spontansex men om han är snygg i det och ser feminin ut så är det helt ok med mig Ser han ut som en dragqueen så nej, det är inte snyggt. Det blir som en parodi.

Sedan spelar det ju roll hur det passar ihop. Jag avskyr tomteröda naglar. Mörkröda eller rosa hade kunnat vara okej eller om han tagit emot tips och så.

• Anonym (Ja du...)

Jag skulle nog tappa lusten om min sexpartner skulle ånga iväg för att förbereda sig i en timme varje gång jag föreslog lite närkontakt...

• Emelie 1987

På något sätt skulle det bli spännande. XD

En man, två barn, tre älsklingar
  • lille Birger
    Emelie 1987 skrev 2013-04-26 13:54:12 följande:

På något sätt skulle det bli spännande. XD

Men skulle du tända på det?
  • ZaftMonkey

Totalt avtändande för min del. Varför hålla på och spackla innan sex? Jag brukar inte heller "specialfixa" till mig innan sex. Men sen så gillar jag spontansex också, och då hinner man ju som inte planera in smink och naglar innan ;)

Dessutom skulle jag nog vara rädd att han skulle råka riva/klösa mig därnere med lösnaglarna, är man inte van att ha lösnaglar kan man ju bli rätt klumpig med dem. Läppstift kladdar (Bär aldrig läppstift själv av den anledningen.) och en BH skulle inte sitta kvar bra på honom när man kör igång liksom.

• Emelie 1987
    lille Birger skrev 2013-05-07 23:34:16 följande:
    Men skulle du tända på det?
    Det återstår att se.
    En man, två barn, tre älsklingar
Svar på tråden Attraheras du av en man som sminkar sig innan sex?