Någon som är duktig på att "tyda" flytningar.. vart i menscykeln är jag?
Någon som kan det här?
Om man ska gå efter det här:
http://se.babycenter.com/l1047500/s%C3%A5-ser-livmoderhalssekret-ut#/0
.. så har jag aldrig ägglossning? För jag har aldrig "vattniga flytningar". Utan alltid antingen "krämiga vita flytningar" eller "vita geggiga flytningar".
Har PCOS och vi försöker bli gravida. Har jag aldrig ägglossning så lär det ju inte bli någon bebis. Men å andra sidan så har jag känningar kring äggstockar mitt i mellan mensen varje månad. Förstår ingenting. Kan man ha ägglossning trots att flytningarna inte "visar" det?
Nu känner jag inte efter Varje dag ..kanske missar jag alltid dom dagarna som jag har vattniga flytningar? Enligt menscykeln ska jag ha ägglossning imorron, har haft känningar/hugg kring äggstockarna idag men nu när jag kände efter där nere så har jag vita gryniga TORRA flytningar.. hmm, torra har dom aldrig varit innan? Kände också livmodertappen för första gången någonsin, den stod lågt ner, var blöt och kändes som en nästipp.
Vi prickade in ÄL förra månaden (om det nu lossnade något ägg då), kan det vara tecken på graviditet? Trots att mensen kom som den skulle mellan 10-17:e april (hade väääldigt sparsam mens - brukar alltid ha riklig)
Någon?? Har testat men fått neg. båda gångerna.