• ungmamma94

Bröstförstoring. Vilken klinik? Panik........

Nu är det såhär att jag har planer på att göra en bröstförstoring. Det är mycket pengar som det handlar om och inte det lättaste att få ihop. Har letat och jämfört alla kliniker jag hittat i Blekinge och skåne. 

Har varit på konsulation i Karlshamn hos Martin Reychman. Provade och så och bestämde oss för 300cc. Blir nu osäker på om jag ska göra det hos honom. Det kostar 37 000. Mycket pengar men det är helt klart värt det om han nu är det bästa som dom säger.

Hittade även i Malmö, plastikkirurgiska institutet. Där det kostar endast 30 000. Kollat på bilder och så och där ser det ju bra ut med det är väl inte mycket man kan säga därifrån. Frågar nu er. Har ni varit hos någon utav dessa och hur pass nöjda blev ni? Har ni hört bra/dåliga grejer om dom.
    Vill inte överlåta detta på vem som helst och sen bli missnöjd.

• Svar på tråden Bröstförstoring. Vilken klinik? Panik........
  • ungmamma94
    ungmamma94 skrev 2013-04-23 20:02:25 följande:
    Nu är det såhär att jag har planer på att göra en bröstförstoring. Det är mycket pengar som det handlar om och inte det lättaste att få ihop. Har letat och jämfört alla kliniker jag hittat i Blekinge och skåne. 

Har varit på konsulation i Karlshamn hos Martin Reychman. Provade och så och bestämde oss för 300cc. Blir nu osäker på om jag ska göra det hos honom. Det kostar 37 000. Mycket pengar men det är helt klart värt det om han nu är det bästa som dom säger.

Hittade även i Malmö, plastikkirurgiska institutet. Där det kostar endast 30 000. Kollat på bilder och så och där ser det ju bra ut med det är väl inte mycket man kan säga därifrån. Frågar nu er. Har ni varit hos någon utav dessa och hur pass nöjda blev ni? Har ni hört bra/dåliga grejer om dom.
    Vill inte överlåta detta på vem som helst och sen bli missnöjd.

De andra kliniker jag tittat på så ligger det närmare 40 - 60 000.
  • isakbella

Jag rekommenderar verkligen Citadellkliniken. Finns i Landskrona men man kan gå på konsultation i Malmö också. Läste någonstans att de ska öppna fler kliniker, kolla upp.
    Min kostade 42 000 men det var det värt.

Kolla in och bli medlem på plastikoperationsforum.se, det är väldigt bra, där hittar du all fakta och info du kan behöva innan och efter operationen. 
    http://plastikoperationsforum.se/ 

• ungmamma94
    isakbella skrev 2013-05-06 22:03:39 följande:
    Jag rekommenderar verkligen Citadellkliniken. Finns i Landskrona men man kan gå på konsultation i Malmö också. Läste någonstans att de ska öppna fler kliniker, kolla upp.
    Min kostade 42 000 men det var det värt.

Kolla in och bli medlem på plastikoperationsforum.se, det är väldigt bra, där hittar du all fakta och info du kan behöva innan och efter operationen. 
    plastikoperationsforum.se/ 

Läste om citadelkliniken och det var många som varit med om misslyckade operationer där så därför känner jag mig lite osäker över dom. Visst det kan misslyckas hon vem som.. men vill känna mig helt säker.
  • JochL

Titta på bilder av bröst som olika läkare gjort. De har olika stil på sitt hantverk. Dvs, gillar du bolliga så går du till en som gör sådana. Gillar du naturelle så går du till Peter Cosmo, tuttguden. 

Svar på tråden Bröstförstoring. Vilken klinik? Panik........