vet inte om han är psykologutbildad....
Strunta i om du haft nån annan där på Team Söder, det är bara bra om du redan finns i rullarna. När jag sökte dit i höstas blev jag nobbad för att det var så länge sedan jag varit där. Men jag vet att Olle e kvar.
Skulle du stöta på den där kvinnan så är det väl mer "pinsamt" för henne att du inte ville träffa henne igen. Och hon borde veta med sig att alla inte funkar ihop.
Prova att ringa o se vad de säger...
Jag måste också tipsa om en till..Jag träffar en kvinna , Agneta Tinnert på Kvinnokliniken som är kurator, psykoterapeut o sexolog. Hon är underbar och jag är mkt trygg med henne. Hon är också väldigt uppmärksam på vad man pratar om.
Tror dock inte att hon heller har nån uttalad inriktning. Henne borde man kunna begära att träffa bara genom att ringa gynmottagningen.
Klart man har mkt i bagaget, men det måste man ju få bearbeta genom att prata om det för att kunna gå vidare och se samband etc. När man är klar med det kan nog kbt vara bra. Jag kände nog när jag kom till vita villan att det var där jag befann mig. Just att vara klar över min bakgrund men att inte veta hur jag ska leva utifrån det utan att må dåligt.
Jag är en mkt medveten person eftersom jag som du alltid mått dåligt o varit tvungen att reda i mitt inre (har till o med utbildat mig inom psykiatri, men valt bort att jobba med det - i ren självbevarelsedrift)
Olle satte huvudet på spiken när det kom till en stor del av grunden till min tomhets och otrygghetskänsla; Avsaknaden av gränser i yngre år. Hur ska man kunna vara trygg om man inte känner att det tar stopp nånstans. När man bara kan fortsätta o fortsätta utan att nån stoppar o inger ramarna.
Jag definierade tidigt min situation som att "Jag står i en glasbur, och skriker o slår men det är ingen som märker det ändå, så jag kan ju hållas såhär för nåt annat vet jag ju inte"
Jag ska inte heller sticka under stol med att jag har valt alternativa metoder, som kanske inte tilltalar alla, såsom hypnosterapi, tidigareliv regressioner etc.
Jag var i julas på Harmonica som ligger i Tegelviken och där finns mkt att välja på om man e nyfiken.
För tillfället mår jag skitdåligt men hankar mig fram med medicin o mantrar "en minut i taget". Är sjukt less på att vara en känslig själ. Fy tusan...
Hoppas du får fatt på nån som kan lotsa dig rätt.!