Separera, och 11-månders bebis! Tårarna sprutar!
Mina tårar sprutar, jag vet inte vad jag ska ta mig till!
Vi har haft det dåligt länge, massa bråk hit och dit. Vi har tappat bort varandra totalt och det är bara irritation. Han stör sig på mig och jag på honom. Vi har varit tillsammans väldigt länge sen vi var unga. Har en tid bokad för familjerådgivning men det är först i början av juni.
Och nu har vi en liten bebis på 11 månader som är vårt allt. Problemen rör inte Liten alls.
I morse sa han att han inte orkar med. Att han inte vill längre. Att visst har vi Liten tillsammans men Liten får bo växelvis. Han vill inte vara med mig längre. Mina tårar sprutar när jag läser vad jag själv skriver.
Ska vi inte vara en familj som jag drömt om? Jag är själv skilsmässobarn och vet saknaden. Liten skulle ju slippa det!!! Jag skulle inte bli ensamstående mamma! Och redan?! Hur himla misslyckade är vi inte som kraschar nu, innan Liten ens är inskolad på dagis?
Och hur gör man nu? Hur orkar man? Jag gör sönder, absolut sönder, vid bara tanken på att Liten ska växa upp i två hem. Inte få helsyskon. Åka fram och tillbaka. Och jag kommer missa en stor del av uppväxten.
Snälla någon, hjälp!!! Vad ska jag göra? Vart vänder jag mig?
Jag sitter och storgråter framför datorn och min fantastiska Liten leker här bredvid. Hjälp!