• Liilly1

Vad ska mina tvilling flickor heta?

Den 8 maj kommer mina tvilling flickor till världen. Men här sitter jag med namntorka :/
    Jag känner att jag måste ha några alternativ med mig! Jag har sökt och kollat runt men det står helt still i huvudet.

Jag gillar vanliga och inte allt för konstiga namn, konstiga stavningar går bort. Namnen behöver inte nödvändigtvis matcha ihop heller..

Hjälp mig :) Vad hade dina tvilling flickor hetat? Ge mig förslag!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-02 09:51
    Flickorna kom med snitt i måndags.. De är små och har en varsin mörk kaluffs.. :)
    Så fortsätt och komma med fler tips..

• Svar på tråden Vad ska mina tvilling flickor heta?
  • L1ber

Alva och Vendela hörde jag en mamma ropa till sina tvillingar för många år sen. Tycker det är fina namn som varken är för vanliga eller ovanliga och som passar ihop men inte så det låter löjligt.

Emilia och Junia har jag också hört..

Hade själv namntorka när jag fick barn nyligen. Du har inte något namn du funderat på?

• bakawas

Lara & Sara

Paula & Laura

Mina & Tina

Paris & London

Alicia & Felicia

Lana & Hana

Mona & Lisa

Elma & Selma

Jag tkr tvillingnamn för tjejer/pojkar om de är i samma kön ska passa & matcha/rimma varandra. Därmed namnförslagen över. Men alla tycker olika, hoppas jag varit till hjälp :)

• Liilly1

Av dessa förslag gillar jag Emilia och Alicia mest. Tess kallades en gammal klasskompis , fint men det går bort.

• Liilly1

Tar gärna emot mer förslag :)

Svar på tråden Vad ska mina tvilling flickor heta?