Proforma klinik erfarenhet?
Någon som korrigerat synfel hos Proforma i Stockholm? Är det ett ställe du skulle rekommendera?
Jag tar gärna emot info om plastik-delen av kliniken oxå, nån med erfarenhet därifrån? Ett ställe du skulle rekommendera?
Någon som korrigerat synfel hos Proforma i Stockholm? Är det ett ställe du skulle rekommendera?
Jag tar gärna emot info om plastik-delen av kliniken oxå, nån med erfarenhet därifrån? Ett ställe du skulle rekommendera?
Undrar oxå, ska på konsultation snart för en "smile", har iofs bara hittat bra betyg om dem på nätet. Tror inte mediciner ingår efter op dock...
Det du skrivit, länkar osv är samma jag läst, precis som du säger så har det ju med plastik o göra och känns irrelevant...? Det var Aftonbladets artikel jag hittade proforma. Hur hittade du dem?
Jag ska dit den 8/5, dvs nästa vecka. Imorgon är sista dagen jag får ha linser. Är inte så nervös konstigt nog, men det kanske kommer...;) vilken operation ska du göra? Mkt synfel?
Hittade den här bloggen... Står hur det gick till osv. :) fattar jag rätt så skär(!!!) dom efter de lasrat? Hittade nån vardaogonklinik.se som skriver om denna metod. Låter creapy :P
sofienoren.wordpress.com/2013/01/29/relex-smile/
Ska fortsätta leta info :)
Kolla in videon hur det går till med relex, jag kollade lasikfilm oxå... Fy, aldrig!
m.youtube.com/ /watch?feature
Själv har jag minus 7 o 4.5, har haft glasögon sen jag va liten o har aldrig trivts med det. Linser i 17-18 år o har varit struligt, numera är det torrt o skaver o inga linser funkar optimalt, så nu SKA jag lägga mig under kniven...!! När ska du på konsultation?:)
Nu är det klart kom dit 12.30, fick en stesolid, väntade 30min sen in o kolla styrkan igen, hoppade i rock o en hätta. Fick gå in i rummet brevid o lägga mig på britsen...
Fick bedövningsdroppar som sved ytterst lite, läkaren knappade in styrkor o bad mig bara slappna av o titta in i den gröna blinkande lampan som blev klarare o klarare, sen blev allt dimmigt o man såg nåt som åkte framochtillbaka över ögat, men absolut inte obehagligt! Gick oerhört fort och var verkligen helt smärtfritt! Kändes som 10min, men allt som allt tog det 50min med 20min vila o en koll efter. Kände mig skitlöjlig som varit så nervös innan, helt obefogat!ð??
Rekommenderar verkligen en smile!!
Har kollat på tv ikväll utan problem dessutom, helt underbart fantastisk känsla! Har en lätt grusighet i ögonen, men noll smärta! Medicinen kostade 168:-, antibiotika o mot inflammation. Proffsigt o toppenpersonal!
Grattis! Härligt att det gick så bra! Tack för att du ville berätta!
Själv optade jag till slut för ASA-LASEK på Ögonlasern här i Lund, eftersom det är så nära hemma och det dessutom kändes skönt att inte skära i ögonen.
Med tanke på kvällens inslag i +Plus, så vill jag rekommendera att inte ha något med Proforma Clinic att göra över huvud taget. Något mer uppseendeväckande nonchalant i sitt bemötande mot en patient, som man så flagrant felbehandlat, får man leta efter. Dessutom kryddat med att helt neka att kommentera den felbehandling som t o m finns journalförd eller att uttrycka sin sympati för patienten i fråga. SKÄMS PROFORMA !!!!!