• ett par

Fru som funderar på cuckold

Tjejen som skriver:

Hej jag är gift sedan ett antal år tillbaka och älskar min man, men jag skulle vilja prova på en annan man till. Min sexfantasi är att den andra mannen kommer in i sängkammaren med hård kuk och lägger sig på sängen och jag binder fast honom med sinden band. Då kommer min man in och vill vara med, men det får han inte utan jag binder fast honom med sinden band också brevid. Sedan ger killen i sängen mig oralsex och sedan rider jag på honom i sängen tills han kommer, befriar honom och han går ut. Sedan sliter min man sig loss och lägger mig på sängkanten och knullar mig hårt i fittan. Tills jag kommer........

Ni förstår nog, nu är min fråga till er som verkar mer erfarna; Var hittar man en kille som ställer upp på detta och inte är galen........

Dessutom kommer jag att behöva en massa siden band ))

• Svar på tråden Fru som funderar på cuckold
  • Frogo

Ha älskare är toppen. Binda och bli fastbunden utan att man känner varandra väl innan inte lika bra.

• nyponros69

Swingers paradise nja varit medlem där ett tag mycket snack o liten verkstad

vi har hittat våra par o singelkillar på Bodycontact.se
    man kan sätta en annons med dina önskemål

Ps:super härlig fantasi, håller tummarna för er     

• Sixtininer

Måste finnas massor av män, som skulle ställa upp på det.
    Är själv en bondagefantast (mjuk version) och tycker det låter klart intressant.

• Betty B

Skapa en profil på bodycontact.se. Där går det 13 killar på dussinet så ni lär hitta en kille samma kväll om ni vill. Skulle dock inte alls rekomendera att göra detta med en vilt främmande karl. För allas skull är det både klokare och tryggare att bygga en relation och kanske skaffa en seriös älskare för återkommande träffar. Om fantasin nu skulle visa sig vara lika upphetsande irl. :)

Lustkammaren.se är också bra. Betydligt seriösare än bodycontact. Kräver dock en verifiering. Men ett vattenhål för seriöst folk.

Lycka till!

• Anonym (Mia)
    Betty B skrev 2013-04-27 12:08:24 följande:
    Skapa en profil på bodycontact.se. Där går det 13 killar på dussinet så ni lär hitta en kille samma kväll om ni vill. Skulle dock inte alls rekomendera att göra detta med en vilt främmande karl. För allas skull är det både klokare och tryggare att bygga en relation och kanske skaffa en seriös älskare för återkommande träffar. Om fantasin nu skulle visa sig vara lika upphetsande irl. :)

Lustkammaren.se är också bra. Betydligt seriösare än bodycontact. Kräver dock en verifiering. Men ett vattenhål för seriöst folk.

Lycka till!
    Vi har provat BC och det funkar för oss. Lustkammaren var lite för....ja vet inte..professionellt för oss.
  • Anonym (.)

Låter riktigt sjukt i mina öron, men det finns alla sorter ..

• Robert 832
    Anonym (.) skrev 2013-08-11 12:51:56 följande:
    Låter riktigt sjukt i mina öron, men det finns alla sorter ..
    Det är inte ett dugg sjukt. Klart att om nån av parterna mår dåligt av det och inte vill så är det ju en annan femma men förutsatt att det är en lek som alla är med på så är det ett väldigt hett rollspel/livsstil.
  • Anonym (EvasMan)

KIllar hittar du nog lätt..men rätt typ av kille,  var försiktiga......kanske en träff först på alla tre över en dring, middag och känns kemingbra så går ni upp på hotellrummet...för ni vill väl göra detta diskret ;)

Håller med BC kan nog vara bra, kolla de veirfierade medlemmarna. 

• Robert 832
    Superior24 skrev 2013-08-12 16:48:42 följande:
    Svårare är nog att få din man att gå med på det än att hitta singelkillar...

Jag tror att eftersom hon utnyttjar ett gemensamt konto på familjeliv så är karln väl insatt i planen eller att de i alla fall tagit upp ämnet.

Jag säger go for it! När alla parter är med på vad som gäller och förstår reglerna så är det svårt att hitta ett mer laddat, tabubelagt och spännande sexalternativ.
  • ett par
    Robert 832 skrev 2013-08-15 03:02:57 följande:

Jag tror att eftersom hon utnyttjar ett gemensamt konto på familjeliv så är karln väl insatt i planen eller att de i alla fall tagit upp ämnet.
    Jag säger go for it! När alla parter är med på vad som gäller och förstår reglerna så är det svårt att hitta ett mer laddat, tabubelagt och spännande sexalternativ.
    Killen här;
    Jag är fullt insatt i min frus sökande, för övrigt var det jag som tog upp ämnet från första början.
    Hon är helt fri att busa på med den eller de älskare som hon anser passa hennes behov och önskningar.
  • Anonym (Mia)
    ett par skrev 2013-08-24 20:28:38 följande:
    Killen här; Jag är fullt insatt i min frus sökande, för övrigt var det jag som tog upp ämnet från första början. Hon är helt fri att busa på med den eller de älskare som hon anser passa hennes behov och önskningar.

Härlig karl!
  • mikk
    Jag har alltid längtat efter en sådan relation (att min fru har en eller flera andra män), men dessvärre är jag singel sen några år, och dessutom just över 60, så det är kanske försent...
  • Meatballsurgery

Allting handlar ju om att man ska hitta en tredje part som fungerar och att din man är med på det också naturligtvis.

Jag har lite erfarenhet av sånt här och tycker sånt är as sexigt så jag pratar gärna över pm om du känner för det.

• Underhill

Fantasin låter härlig...men vad händer om det inte blir som du har föreställt dig? Tänker mest på om det går för dig när du rider honom och eller när han slickar dig och din man i den situationen reagerar på ett sätt som vare sig du eller han hade kunnat förutse? Visst, man kan ju måla upp alla tänkbara scenarion osv. Ni/du har säkert tänkt igenom många av dem!? :)

E vi överens så kör vi
Svar på tråden Fru som funderar på cuckold