• Chester Copperpot

Vad är "mjuk" sex förnånting?

När folk talar om sex i termerna av hård sex eller mjuk sex eller vaniljsex. Kan nån förklara för mig, vad innebär det egentligen när folk talar om mjuk vaniljsex? Jag har ärligt talat ingen aning. Långsamt? Varligt? Vad är tjusningen med det, liksom? Jag har bara haft sex som är hård, snabb, svettig, och ganska djurisk. Jag har faktiskt ingen aning om vad som menas med mjuk sex. Is sex supposed to be dirty? Only if it's done right...

Så, förklara för mig. Vad innebär mjuk sex för er? 

• Svar på tråden Vad är "mjuk" sex förnånting?
  • Ernst Hugo

Kan innebära att man uppskattar den dynamik som omväxlande hård respektive mjuk sex skapar.

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • iamanonguest
    Chester Copperpot skrev 2013-04-24 22:25:55 följande:
    När folk talar om sex i termerna av hård sex eller mjuk sex eller vaniljsex. Kan nån förklara för mig, vad innebär det egentligen när folk talar om mjuk vaniljsex? Jag har ärligt talat ingen aning. Långsamt? Varligt? Vad är tjusningen med det, liksom? Jag har bara haft sex som är hård, snabb, svettig, och ganska djurisk. Jag har faktiskt ingen aning om vad som menas med mjuk sex. Is sex supposed to be dirty? Only if it's done right...

Så, förklara för mig. Vad innebär mjuk sex för er? 
    smekningar, kyssar, hångel, att man närmar sig försiktigt med läppar och fingrar, och inte bara kör pang-på-rödbetan, det är väl mjuk sex. Man tar det lugnt helt enkelt.
    Det är den bästa sorten. Men sen när man börjar närma sig, då får man ju komma upp i tempo.
  • Anonym (vanilj)

Folk som gillar BDSM brukar ju kalla "vanligt sex" för vaniljsex. Vaniljsex kan ju iofs vara rätt hett men innehåller inget smisk, binda, dominant/undergivet, dra i håret etc.

• Chester Copperpot

Ja, att ha problem med erektionen är väl inte riktigt detsamma som mjuksex?

• iamanonguest
    Chester Copperpot skrev 2013-04-24 23:24:47 följande:
    Ja, att ha problem med erektionen är väl inte riktigt detsamma som mjuksex?
    nej knappast. Tssss...
Svar på tråden Vad är "mjuk" sex förnånting?