Hjälp med CV? noll koll..
Okej.. Rakt på sak.
Jag gick på gymnasiet, hoppade av p.g.a. skolan och lärarna, dom gjorde det hela ointressant (även om jag var intresserad, men det hjälpte inte).
Efter jag hoppade av gymnasiet gjorde jag i princip ingenting, sökte jobb då och då (ung och naiv..), gick på soc och bodde hos min far. Visste inte riktigt vad jag ville göra eller bli.
Jag fick barn 2010 (hoppade av november 2007), var mammaledig (ensamstående) i 1.5år, blev tillsammans med barnets pappa 2011, blev gravid igen och fick barn 2011, hösten. Dvs jag har varit föräldraledig med mina barn från 2010- nu..
Sedan januari detta året, 2013, studerar jag via komvux, 50% distans (pluggar upp mina gymnasiebetyg så jag kan få ett slutbetyg) då jag har min yngsta dotter hemma samtidigt (1.5år) och min äldsta dotter är på dagis (15h/veckan).
Nu är det såhär att jag tänkt söka jobb inför sommar eller extra inför hösten (då jag skall fortsätta studera) men jag kommer inte på vad jag skall skriva, då jag inte har några arbetserfarenheter (förutom praktik på gymnasiet). Mer eller mindre, ingenting förutom livserfarenhet.
Men VAD jag kan skriva på mitt CV egentligen? Ingen som helst aning.
Vad skall jag skriva eller säga i "luckorna" i CV:t t.ex.?
Jag hade varit grymt tacksam för svar och lite hjälp i detta. Hittar inte så super mycket på internet heller, alltså hjälp osv.
Jag har felat mycket i mitt liv genom att strunta i det mesta och göra vissa saker men nu vill jag ta tag i allting, jag har ett mål: Barnmorska, intresset med barnmorska väcktes då jag blev gravid med första dottern. Och sen dess har de funnits i mina tankar och nu vill jag förverkliga denna, men lite arbete vid sidan om studierna hade inte varit helt fel men behöver lite hjälp om vad man kan skriva, säga i sitt CV? :)
Tack på förhand ! :)