• moahannah

Ullared/gekås vad ligger priserna på?

Hej! Jag ska till Ullared om ungefär en vecka och tänkte handla lite till bebis då. Men undrar lite vad priserna ligger på. 

Någon som vet vad för olika modeller och priser av dessa det finns?

Babysitter  Babygym Mam-nappar & nappflakor Filtar  Och har dem Diinglisar från Teddykompaniet och Lundmyr of Sweden kläder?
    Skulle bli jätteglad om någon vet! Och lägg gärna upp bilder om ni har :) Babysitters är de jag funderar mest över, vilka modeller osv. 
    Kram 
  • Svar på tråden Ullared/gekås vad ligger priserna på?
  • Tirem

Gissar att du ska åka tilll Ge-Kås i Ullared? Det finns hur många Ge-Kås trådar som helst i detta forum! Sök så finns det både pris-

• moahannah

surfacing: okej är den bra?:) Och fanns det många olika babysitters att välja på? Typ sådana med viberationer, kanske en gunga, osv:)

• moahannah
    Tirem skrev 2013-04-25 23:39:05 följande:
    Gissar att du ska åka tilll Ge-Kås i Ullared? Det finns hur många Ge-Kås trådar som helst i detta forum! Sök så finns det både pris-
    Ja men det tar så otroligt lång tid att leta igenom alla trådar, de flesta har ju flera tusen inlägg :)
  • surfacing

Problemet med gekås är ju att utbudet ständigt ändras, så det fanns där för en månad sen kan vara helt utbytt. När jag var där hade dom bara enklare modeller på babysitters, babybjörn var tex. helt utplockat.

Jag vet inte om man kan ringa dit och fråga, men det hade nog varit det bästa tipset jag kan komma med. Jag brukar åka varannan månad ungefär, och utbudet brukar variera rätt kraftigt vad det gäller märken.

• moahannah

surfacing: jo jag vet att det brukar variera, men ändå kul att veta vad de brukar ha eller har haft :) Vi har redan en enklare babysitter men jag vill kolla på någon med lekbåge och den får gärna vibrera också. Typ en fisher price eller liknande, vet du om dom haft det förut?

Eller någon annan som vet om gekås säljer fisher price babysitter eller någon liknande? 

• moahannah

Busfröö: Eftersom vi redan har en enklare som inte gör det så vill jag det, speciellt som jag hört att det lugnar barnet och även hjälper vid magont. 

Svar på tråden Ullared/gekås vad ligger priserna på?