• Anonym (Torrbollen)

Kåt men blir inte våt?

Skulle mysa till det igår med gubben och det blev mysigt. Men det hände inget där nere för mig.
    Jag blev inte så plaskblöt som jag brukar bli. ´Det blev till med en massa saliv för att kunna få in den, sexet var skönt men det kändes när han kom långt in att jag inte var lika våt som vanligt och det blev ett lite obehag.

Efteråt så pratade vi om varför det kunde bli en öken där nere när det brukar vara niagrafallet i normala fall. Båda tyckte att det det var ganska konstigt.. 

Någon som vet varför det kan bli öken?

• Svar på tråden Kåt men blir inte våt?
  • Anonym (1)

Precis slutat med p-piller?
    Gravid?
    Svamp? 

• Anonym (Torrbollen)

Piller? Inte ätit piller på 2 år
    Gravid? Vet inte, inte testat mig... Mensen har uteblivit i 2 veckor nu när jag räknar efter.. Fast har inga tecken på det heller.
    Svamp? Nej, det tror jag inte, inga tecken på det.

• Anonym (1)
    Anonym (Torrbollen) skrev 2013-04-26 09:52:02 följande:
    Piller? Inte ätit piller på 2 år
    Gravid? Vet inte, inte testat mig... Mensen har uteblivit i 2 veckor nu när jag räknar efter.. Fast har inga tecken på det heller.
    Svamp? Nej, det tror jag inte, inga tecken på det.
    Låter som att du är gravid då, varit gravid 5 ggr och inte känt av något fören efter v 6-7 då illamåendet kom.
  • Anonym (Torrbollen)

Har försökt att bli med barn i 1 år, och tror inte att jag är med barn, har inte de klassiska tecknen på att det skulle vara så heller. Är så van vid att få neg på tester så tror inte att det blir något annorlunda om jag skulle testa mig nu heller.

• Anonym (ho)
    Anonym (Torrbollen) skrev 2013-04-26 09:57:49 följande:
    Har försökt att bli med barn i 1 år, och tror inte att jag är med barn, har inte de klassiska tecknen på att det skulle vara så heller. Är så van vid att få neg på tester så tror inte att det blir något annorlunda om jag skulle testa mig nu heller.

Fast du kan vara gravid. Jag trodde inte heller att jag var gravid för jag hadr ju inga symtom..... tog ett test som visade starkt positivt. Först i v 8 - 9 började jag må illa. Ta ett test.
  • Anonym (Torrbollen)
    Anonym (ho) skrev 2013-04-26 10:07:00 följande:

Fast du kan vara gravid. Jag trodde inte heller att jag var gravid för jag hadr ju inga symtom..... tog ett test som visade starkt positivt. Först i v 8 - 9 började jag må illa. Ta ett test.

Jo, jag kan ju vara gravid..
    Men du menar att du inte kände några symtom innan?
    När fick du ditt plus?
    Blev du också mer torr än förr?
  • Anonym (ho)
    Anonym (Torrbollen) skrev 2013-04-26 10:09:20 följande:
    Jo, jag kan ju vara gravid..

Men du menar att du inte kände några symtom innan?

När fick du ditt plus?

Blev du också mer torr än förr?

Plusade i v. 8 tror jag och det var då symtomen började. Nä, att jag var mindre torr kännde jag inte av. Det är sen jag började äta ppiller jag blivit mer torr.
  • Anonym (Torrbollen)
    Anonym (ho) skrev 2013-04-26 10:43:57 följande:

Plusade i v. 8 tror jag och det var då symtomen började. Nä, att jag var mindre torr kännde jag inte av. Det är sen jag började äta ppiller jag blivit mer torr.
    Okej, får se om jag väntar ett tag till med att testa mig. Känner bara att mensen borde komma nu! Känns som att den kommer hela tiden men det är bara flytningar. Men jag blev inte våt, första gången för mig som jag inte blivit våt..
  • Lilje

Det kommer och går för mig med, och jag är garanterad inte gravid. Möjligtvis stress, vitaminbrist, eller annat?

• celine71

Den viktigaste frågan är om du kände dig kåt...var du sugen och hade lust men inte blev våt ?.I så fall kan du ju använda glidmedel...man kan bli ännu mer kåt bara av att smeta på glidmedlet...

Hade du otillräcklig lust får ni väl jobba med det...längre eller mer spännande förspel...göra något nytt.

Det är inte alltid kåtheten avspeglar sig i våtheten.Ibland blir man mer våt än kåt....ibland blir man kåt fast inte lika våt...

Glidmedel är bra att använda ändå... tex extra glidmedel på klittan när man har sex...bara för att det är skönt ;)

• Paxton

Låter som östrogenbrist. Det finns östrogensalva att köpa receptfritt på apoteket. Du blir du våt, men jag råder dig starkt att kolla dina östrogennivåer. Försöker du bli gravid så vill du inte vara i ett för tidigt klimakterium. Ring gyn genast!

• Anonym (Vätskebrist?)

Graviditet och östrogenbrist låter ju lite dramatiskt, tycker jag i alla fall. Det kan ju ha varit vätskebrist, helt enkelt. Har jag druckit dåligt under dagen och ska ha sex under kvällen så händer det absolut ingenting där nere. Det kan vara skönt och jag kan vara hur kåt som helst, men blir inte våt. Då åker glidmedlet in.

Svar på tråden Kåt men blir inte våt?