• DJkillen

Tjejer: Varför går ni utan bh?

Det händer ganska ofta att man ser tjejer som går runt utan bh. Jag undrar hur ni tänker. Är ni medvetna om att det ganska ofta syns? Gör ni det för att ni tycker det är snyggt, bekvämt eller av annan anledning?

Killar kan också svara vad ni anser om fenomenet. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer: Varför går ni utan bh?
  • cheese

är kille men borde väll ha bh men så skämmigt att köpa en juuuuu.

• Interim
    DJkillen skrev 2013-04-26 10:16:11 följande:
    Det händer ganska ofta att man ser tjejer som går runt utan bh. Jag undrar hur ni tänker. Är ni medvetna om att det ganska ofta syns? Gör ni det för att ni tycker det är snyggt, bekvämt eller av annan anledning?

Kan nog inte hålla med dig om att man ganska ofta ser tjejer gå utan bh. Men om det är så i din lilla värld så...
  • Meinu

Jag tycker det är både snyggt och bekvämt. Jag har ganska liten byst dock, så jag behöver inget stöd. 

• tjockobbe

Snyggt under rätt kläder! Förutsatt att man har en byst som tillåter det och inte hoppar runt överallt så fort man rör sig.
    Min byst är inte stor, men går inte utan BH ändå. Obekvämt!

BF 6 oktober <3 Läs underbaragraviditet.blogg.se
  • Pentagram

Jag är kille och jag sorterar in det under "none of my f-cking business"...

• Furstinna

Det är bekvämt. Men går inte utan bh om jag t.ex har ett vitt linne.

• kudden12

Jag tycker inte om att ha bh, har aldrig gjort det.
    Jag har små tuttar, så det stör varken mej eller nån annan

• straw2008

Gör det ibland med flit för mina bröst är jättefina o ett smycke till min kropp.

I kinamockaskogen.....
  • Isnogood
    DJkillen skrev 2013-04-26 10:16:11 följande:

Det händer att jag går utan bh, oftast hemma, då tight linne är vad som håller dem där de ska vara, men kan även hända att jag går utanför gårdens marker, iklädd tight linne utan bh under.
    -Att det synns, jaa, det antar jag, om du nu måste titta rakt på brösten mina, men nu är de så pass små, så jag tror knappast att de drar några blickar till sig
    I live on the dark side...the devil is my confederate
Svar på tråden Tjejer: Varför går ni utan bh?